De laatste mij bekende regels:
https://www.horlogeforum.nl/t/hfle-2020-in-aantocht/219180/472?u=motormuis
De laatste mij bekende regels:
https://www.horlogeforum.nl/t/hfle-2020-in-aantocht/219180/472?u=motormuis
@vierport nooit eerder meegedaan want paste niet echt in mijn straatje, maar deze gele en (vooral) blauwe Halios⦠wat zijn die gaaf! Zou ik wel voor te porren zijn.
Ik ook en volgens mij wel meer gezien het aantal likes.
Eerst maar eens kijken of er voor de 20 jr Editie een uitzondering gemaakt kan worden door de max prijs van 500 voor even jaren op te schroeven naar 750.
Eensch, even opschroeven
Soort Corona-indexatie, we missen al zóveel.
Wel als minimumprijs niet dat weer een kiloknaller er met de titel vandoor gaat
Ik snap je wel, maar begrijp je niet
Eens!
Dat je het niet eens bent met het proces, prima, maar dit is onnodig en respectloos naar de HFLE.
Een tijdslijn van 1 december 2021 lijkt mij enigszins een uitdaging voor een nieuw voorstel. Of zal hier rek in zitten naar bijvoorbeeld 1 februari 2022?
En anders gaan we zelf voor de blauwe āonze clubā
elk jaar is er weer deze discussie. De prijs ligt vast, aanvaard dat nu toch eens
Dat is ongeveer wat ik ook vind, jij bent iets duidelijker
Omdat iets āvastā staat zou het niet ter discussie mogen worden gesteld? Zie ook argument @Fate_Amenable_To_Change, wat is er mis eens na te denken over een indexering? Jij bepaalt helemaal niet wat een ander moet ervaren, volgens mij mogen we nog steeds vanalles ter discussie stellenā¦
Verder nog een prettige zondag
@Jur @Jurgen willen jullie eens met Henrik overleggen want er zijn meerdere verzoeken tot het oprekken van het budget van een eventuele HFLE in ons jubileumjaar van ā¬500 naar ā¬750? En welke deadline zou er dit jaar zijn, want begin december gaan we sowieso niet halen met een voorstel.
Met het antwoord kunnen we dan bekijken of er een initiatief wordt gestart en welk(e) voorstel(len) hier mogelijk van komen.
Dank
Gr Hans
Ik heb even wat mods erbij gehaald. Afwachten.
Godsamme. Als er een pastel-blauwe komt probeer ik hem te kopen en dan doe ik mān donkerblauwe Halios weg. Ik dacht zo blij te zijn met dat ding, maar pastelblauw is tranentrekkend mooi. Ik ben alleen wel benieuwd naar de sapphire bezel. Als die zwart gaat zijn⦠Hmmm.
Niet dat ik er een limited van wil zien. Je gaat niet kloten met perfectie. EDIT: Ik neem dat terug. Als we een pastel-blauwe limited met, eh, stalen bezel kunnen veroorzaken doe ik mee, zelfs al wordt het topje van de secondewijzer oranje of zo.
Maar bedankt maar weer. Ik dacht net iets van een soort van stabiliteit bereikt te hebben in de kist.
Welke dan?
.
Budget is natuurlijk gewoon volledig arbitrair. Als je het hoger zet dan zijn er opeens alleen maar leuke horloges in de categorie 750-1250. Zeg maar net als dat je gaat shoppen voor een leuk horloge of andere gadget.
In de beperking toont zich de meester!
Precies mijn punt maar ik wilde net toch aan de leiders vragen. Dan hebben we geen onduidelijkheid.
ik bepaal idd helemaal niets. Ik stel alleen vast de de discussie ieder jaar weer wordt gevoerd en dat 'iets ā ter discussie stellen tot chaos leidt terwijl nu alles duidelijk is. Net zoals jij jou mening hebt en ik die respecteer vraag ik gewoon hetzelfde van jou en respect voor de regels die de forum eigenaars hebben vastgelegd!
Vooropgesteld dat ik het volledig met je eens ben hoor! Maar, ik vind dat we best wel regels ter discussie mogen stellen. Staat de discussie je niet aan dan doe je niet mee. Zegt de eigenaar dat er niet aan te tornen valt dan leggen we ons erbij neer (of beginnen een nieuw forum).
Ook al ben ik nog maar net op het forum en ook nog maar een klein beetje actief, dit hele HFLE principe klinkt mij als een ontzettend leuk idee! Ben er zeker in geĆÆnteresseerd als het er komt.
Mijn twee centen voor de prijs discussie. Ik snap eigenlijk alle punten wel die tot nu toe worden aangehaald van verschillende kanten en het lijkt me ook geen kwaad kunnen als dit een soort van terugkomende discussie is zolang het mensen maar niet vervreemd van elkaar.
Voor mij persoonlijk is 500e al best een hoop geld maar wel iets dat ik over heb voor iets moois. Maar hoe verder het daar boven komt hoe meer het voor mij ook echt iets moet zijn wat ik echt wil hebben en hoe minder āomdat-het-wel-grappig-isā voldoende motivatie gast zijn. Misschien dat er meer leden zijn in een vergelijkbare positie?
Dat gezegd hebbende zal ik het project niet minder toejuichen als er besloten wordt tot een budget verhoging. Vind het hartstikke leuk!