Komt er een HFLE 2022?

Oh ja! Ik wil best een lans breken over hun GMT.

1 like

Kom er maar in @Julesvh

2 likes

Ik ben redelijk fan, dus ik ben wel benieuwd of Maen mee wil doen. Heel interessant!

1 like

Sinds dit ook de plek is om suggesties naar binnen te gooien:

Ik heb Nezumi hier nog niet gehoord (excuses als ik er overheen lees). Maar die maken dus ook specials en colabs en vallen vaak onder de 500,-.

Hoe werkt dit normaal gesproken? Kan iedereen een bedrijf aanschrijven of er interesse is en worden alle resultaten uiteindelijk naast elkaar gezet voor de eindkeuzen?

15 likes

Hallo allen,

ik als vrij nieuw lid op het HF heb toch even een vraagje.
Waar staat de afkorting HFLE eigenlijk voor?

alvast bedankt !

1 like

Op de dial staat Stockholm Sweden en Made in Germany.
Dat laatste zal op het uurwerk betrekking hebben?

Horloge forum limited edition

2 likes

Ah, sorry. Link naar de website vergeten. Bij deze:

De chrono’s zijn volgens mij allemaal Seiko VK63 mecha-quartz, De duiker een Seiko NH35 automaat.

oh check! nice

Heb ik overwogen the backen maar sinds ik daar ook nougatballen ervaring mee heb niet gedaan. Moesten ze intekenen voor de HFLE is mijn interesse gewekt

1 like

Zie eerder in het topic, maar die wordt al best lang en hou dan het overzicht maar eens.

1 like

Die duiker is leuk zeg!

2 likes

Als die Serica alsnog een optie zou kunnen worden dan kan ik trouwens nu al zeggen dat ik me er voor inschrijf…

2 likes

Zeker heel gaaf :ok_hand:

2 likes

Nice! Nu alleen nog confirmatie vanuit het forum dat er een HFLE 2022 komt😅

4 likes

Eerst maar eens 1 of meerdere voorstellen, dan komt de hfle '22 vanzelf :sweat_smile:

3 likes

Even op de website gekeken: stoere horloges!

En Seiko, let u op: heel veel micro-adjustments in de sluiting van de band. Handig hoor :ok_hand:

3 likes

Heb jij nog iets van Henrik vernomen, Hans? Weet jij toevallig hoe het nu zit met het feit dat de 2021 versie nog niet uitgeleverd is, moeten we daarop wachten tot er een nieuw voorstel voor 2022 gedaan kan worden? Ik las dit ergens, maar of dit juist is… dat zou namelijk de termijn van het traject wat veranderen.

Nee helaas helemaal niets vernomen, ook niet van de moderatoren. Wel erg jammer, want nu gaat de boel langzaam als een nachtkaars uit ben ik bang.

Over de 2021 ga ik niet, dus daar kan ik ook niks over zeggen.

Fijne avond
Gr Hans

3 likes

:flushed: okay, dat zou jammer zijn, ben namelijk al best iets verder met het arctic voorstel…

4 likes