Wellicht is een inkoop actie zoals destijds met de invicta 1953 dan mogelijk ?
Ja, zou ook kunnen!
Gele editie zonder Bezel +1.
Dan mag je mij opschrijven.
Hfle toevoeging zien we wel dan.
Count me in. Zo tof!
Ik ga er niet over hè, er is niks verloren. Tot nu toe wordt er echter niet gereageerd door de forumleiding en dat valt tegen.
Intussen, als je een concreet voorstel hebt; leg die hier dan gerust voor! Mogelijk dat eea dan in een stroomversnelling komt?
Op z’n Instagram zijn wat meer details bekend gemaakt; de Seaforth IV wordt alleen zonder datum geleverd en er komen ook versies met titanium horlogekast. Basisprijs $690,-. Zou echt een hele toffe HFLE zijn.
Dat staat iedereen vrij en dit is misschien nog wel een beter idee ook. Geen gehannes met voorstellen maken, stemmen, moddergooien, topics die uit de bocht vliegen en vooral wel een gaaf horloge. Ik ben voor.
Geïnspireerd door iets belachelijk moois in het blauwe deel van het forum…
We hebben natuurlijk al een horlogemaker uit Delft gehad die een HFLE heeft gemaakt. Dan moet een andere toch ook wel te porren zijn
En die 3d technologie is tegenwoordig helemaal geïntegreerd en super efficiënt, toch? Dus rond de €500 moet prima lukken schat ik in
Je kent de prijs van dit horloge?
Haha jij hebt mijn “het is bijna Sinterklaas en Kerst dus het moment om te dromen” boodschap niet door? Nee, zonder dollen afgezien van de prijs zou het leuk zijn om een Nederlandse horlogemaker als uitgangspunt te nemen én te mikken op iets unieks/speciaals. Dat vond ik zelf zo geslaagd aan de HFLE van DWW
Ik zal dit idee voorleggen. Is misschien wel net zo handig, zoals Hans @Motormuis ook al aangeeft.
In 2015 was ik betrokken bij de eerste zelfontworpen en zelfgemaakte HFLE, de P1lot One. Dat die voor €500 lukte is tot op de dag van vandaag een mirakel, dat gaat nooit meer lukken binnen de financiële limieten. Later was ik met een Subdelta als merk zelf kandidaat voor 2019, dat kon al bijna niet uit.
Maar… de mirakels zijn de wereld nog niet uit.
Kijk, daaruit blijkt dus dat ik aan het dromen was… thanks for the reality check
En de Precista PRS-18 niet te vergeten.
Dromen mag en moet!
Jemig wat een geld. Een compliment dit ik was o.a. penningmeester en we hielden als HFLE-groep €2,70 over. Precies genoeg voor wat snoep. Those were the days.
Van ver voor mijn tijd, maar die is toch ook wel erg gaaf zeg!
Je weet ook dat Delft Watch Works een submerk is van Holthinrichs? Geen idee of hij voor de tweede keer wil meewerken