Komt er een HFLE 2022?

Nondeju, dat wist ik dus niet!! En ik maar denken dat Delft het epicentrum van horlogeNL was haha :sweat_smile:

3 likes

Oh misschien is het dat ook wel hoor :joy:

1 like

Ik denk niet dat @crusial het gaat worden. Yvo recent nog gevraagd of hij het alsnog zou doen nu het geen HFLE werd, maar hij heeft het (terecht) erg druk met Staudt als merk.

Maar wellicht geen HFLE 2022, maar een forumbrew (ipv homebrew) limited? Met een paar man specs afstemmen, vooraf laten kopen zoals HFLE, produceren en afleveren? Er hoeft geen HF op te staan toch?

Ik heb Jur een PB gestuurd en hij heeft mij netjes geantwoord. Dat zolang de vorige HFLE nog niet is uitgeleverd er geen nieuwe wordt opgestart. Omdat anders alles door elkaar gaat lopen, en het een puinhoop wordt.

Brunmontagne heeft een probleem met de levering van de stalen banden, die volgens mij in januari worden verwacht. Dus ik ben bang dat we nog even geduld moeten hebben met onze initiatieven

8 likes

Dat is dan meteen duidelijk! Bedankt voor het vragen. Dan lijkt een inkoopactie het enige alternatief op redelijke termijn.

1 like

Zowel met RZE en Halios contact gehad. RZE geeft aan dat er min 50 stuks besteld moeten worden. Op dit moment zijn ze wel druk met het nieuwe model Fortitude. Een HFLE moet passen in een batch. Welk model de volgende is, wordt besproken en binnenkort teruggekoppeld.
Ook met Baltic contact gezocht, maar die hebben waarschijnlijk wat beters te doen.
Maar als er niks duidelijk wordt ga ik er voorlopig ook geen tijd meer in steken.

7 likes

Zie post hierboven, er is nu wel duidelijk dat een nieuwe HFLE pas mag wanneer de vorige helemaal is afgerond.

1 like

@Brunmontagne een beetje gas op die lollie, anders gaan we je nog arie noemen.

17 likes

:laughing:

:rofl: :rofl: :rofl:

Haha qua vakmanschap zou dat in zekere zin een compliment zijn denk ik!

Helaas heb ik inderdaad vertraging met de stalen banden. Ben achter de schermen hard bezig om, overigens samen met de afnemers van de HFLE, tot een mooie oplossing te komen.

Ik wil jullie immers ook niet in de weg zitten :slight_smile:.

10 likes

Succes ermee!

2 likes

Volgens mij is het al genoemd, maar ik zou Unimatic ook een goeie kandidaat vinden.
Prijzen zijn alleszins redelijk en ze hebben een eigenwijze look.
Iemand al contact opgenomen met deze Italobroeders?

9 likes

Tof merk en knappe horloges! Als ze meedoen zou dat echt wel een win zijn voor ons als HF :ok_hand:t2:

3 likes

Zoiets is absoluut tof.

1 like

Tof… maar wel aan de dure kant denk ik voor een HFLE.

Wil nog steeds een modulo uno

Krijg net deze limited in mijn mail, dit is wel cool:

Wel 800 euro. Veel geld voor een NH35A.

2 likes

En wat zei Halios? Als er geen HFLE komt (omdat de vorige nog niet is afgerond, wat ik logisch vind) kunnen we ze misschien wel zo gek krijgen de blauwe in een aparte batch onze kant op te laten komen? Wat er al eerder werd gezegd, volgens mij veel animo voor (en met die Canadese dollars zelfs onder de € 500).

Prijzen zijn in usd en dan nog btw. Althans dat vermoed ik, want die Halios werden hier in NL ergens rond de 700 verkocht als ik het mij herinner.

1 like

Zou ik wel heel tof vinden! Toevallig zag ik net een nieuwe collab voorbij komen. Baltic x Perpetual

8 likes

Owww… dacht Canada, ook omdat versturen naar Canada gratis is en naar de US niet. Maar goed, wil er ook wel US dollars tegenaan gooien. Als het maar die lichtblauwe is :wink:

2 likes