Komt er een HFLE 2022?

Ja mooi, +21% BTW maakt wel 960 euro voor een horloge met NH35 uurwerk dus dat is wel echt heel prijzig.

1 like

Eens. Maar met Halios wel een van de interessantere microbrands zou ik zeggen.

Unimatic is wel echt duur voor wat je krijgt.

Dit wordt inderdaad te prijzig.

Zoals je ziet is die ik geplaatst heb €630. Ik denk dat er best met die gasten te praten is, zeker met de aantallen die besteld worden.

1 like

Ik twijfel… Je kan natuurlijk altijd contact met ze opnemen. Ik ben geinteresseerd.

2 likes

De reguliere versie is een stuk goedkoper gelukkig. Deze modello due is “slechts” 484 euro incl BTW en 38,5 mm breed. L2L is 47,5mm

of deze modello quattro 514 incl BTW , 40mm breed en L2L 49 mm:

5 likes

Mocht het zover komen dan hoop ik dat er eens een wat forsere maat - 43- of 44mm - komt. Hoewel de polsjes in de meerderheid blijken te zijn is het ook zo dat er ook aardig wat mannen met flinke klauwen zijn alhier…
Rolex dik

3 likes

bekende modelnaam :thinking: :laughing:
Dit vind ik wel de lekkerste. Gelukkig geen datum en heerlijk in balans. Lekkere maat ook (voor mij dan).

4 likes

Dames model of berenklauw ? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Beide! :grimacing: Beide niet van mij :yum:

1 like

Dit idee ontvangen voor een HFLE. Wijzerplaat is full lume in een unieke kleur. RZE is welwillend in ieder geval. :+1:

24 likes

Het is krankzinnig dat er geen inflatie correctie wordt toegepast.

Ken geen inkoper wiens budget miet meestijgt met de inflatie. Hoe kun je anders zaken doen?

2 likes

Ik zag dit even geleden in m’n feed passeren.
Boldr heeft voor een jubileum van een (welgekende) webshop een limited edition uitgebracht van hun venture model… Zeer leuk horloge aan een scherpe prijs imo.

Iets om te checken?

8 likes

Leuk ding! Kost dat?

6 likes

Wel een mooi horloge. En lekker licht door het titanium.
Het resolute model vind ik ook erg geslaagd. Een fieldwatch hoorde ik hier al vaker voorbij komen als voorkeur.
Succes, mocht het een kanshebber in de stemrondes worden👍

1 like

De rze duiker is leuk maar de fieldwatch is nog leuker!

6 likes

Leuk met die nato :+1:

Ik zie dat Paul @vierport ook druk in de weer is, ik ben ook al verder met een voorstel vanuit Arctic: hun field watch met een blauwe meteoriet plaat, secondewijzer deels in HF rood… bij dezen dan ook een rendertje:

30 likes

Mijn mijn mijn!!!*

1 like