Komt er een HFLE 2022?

Die luisterde naar de naam “Brunmontagne”

1 like

Ik kom nog maar net kijken op het HF, maar heb soms wel een mening :yum:.
Het idee is sympathiek hoor, maar ik wil een horloge voltijd in bezit hebben, niet deeltijd in leen.
Dan zou ik er ook extra voorzichtig mee moeten zijn, zodat mijn opvolger een onbeschadigd horloge kan dragen, dat draagt niet fijn en vrij.

5 likes

Leuke gedachte maar lijkt mij niets.

Belachelijk idee in relatie tot een hfle 2022. Daar zijn toch duidelijke spelregels voor?

1 like

Er zijn in het verleden al vaker mensen geweest die hebben onderzocht of er hier interesse is in gelijke constructies maar er blijkt bijzonder weinig animo voor. Ik zou mezelf de moeite besparen.
Zelf heb ik liever een HFLE van een paar honderd Ekkie voor mezelf dan een duur horloge voor heel even en er dan ook nog op moeten wachten.

2 likes

Time share (horloge in de roulatie) is ook een beetje het gevoel van lease auto van de zaak. Je kunt er gebruik van maken maar het is nooit van jou. Daar ben ik veel te hebberig voor. :joy:

3 likes

Deelbezit is een woord van nu, time sharing heeft een associatie met vastgoed oplichterij. Maar ik geloof niet dat het voorstel op veel steun kan rekenen. Laten we het maar schrappen dan.

5 likes

Time as a service :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Deeltijd dus? Of was dat al iets anders?

Zowel kast als band is titanium en 38mm? Interessant :face_with_monocle:

1 like

@Jur, aangezien de Brunmontagne inmiddels volledig uitgeleverd is, zouden we verder kunnen net een HFLE22. Gezien het moment van start, zouden de evt. reglementen aangepast moeten worden? I.v.m. het jubileumjaar werd er geopperd, de prijs evt. te verhogen? Zou het mogelijk zijn, om e.e.a. te beslissen en te communiceren, zodanig dat de kandidaten verder kunnen met een voorstel?

3 likes

Bij prijs verhogen haak ik bij voorbaat af. Nergens voor nodig

5 likes

Is er vanuit Arctic al met een mogelijke prijs gekomen? a.d.h. daarvan ben ik het wel of niet met een prijsverhoging eens :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Dit staat los van de Arctic suggestie, ik had enkel de vragen die (voorzover mij bekend) nog openstaan voor de HFLE22 geformuleerd, om wellicht snel duidelijkheid te verkrijgen. (M.a.w. de Arctic zou in het normale budget van €500,- vallen :stuck_out_tongue_winking_eye:)

2 likes

Die Arctic komt er toch wel. Hfle of niet. Daarmee valt ‘ie af vind ik. Of niet soms,

Ik heb inmiddels reactie vanuit Jur gekregen. Het probleem is op dit moment, dat de vaste “afhandelaar” geen tijd voor de begeleiding heeft bij een HFLE2022. Wellicht dat iemand anders zich geroepen voelt?

Ik ben Dumet moe… :sweat_smile:

Mooi horloge!

4 likes

Wat wordt er verwacht van diegene ?

2 likes

Voor zover mij bekend zou diegene het hele traject omtrent de verkiezing moeten coördineren, zoals GhentWatch dit in het verleden altijd perfect gedaan heeft. Wellicht is hij bereid wat ondersteuning op de achtergrond te geven, mocht iemand het op zich willen nemen.

1 like

Geel is gaaf, vooral het zonnige geel wat bijv. mijn Lorus heeft.

1 like