Archimede 1950-3
Vind deze nog steeds serieus mooi!
Dit is de 40mm Stowa Flieger Ikarus, heb het even nagezocht. Met de Sellita automaat kost deze momenteel €740. Dat wordt krap.
Deze is erg fraai, maar kost helaas net als de Stowa €740.
Wel krap en mogelijk iets teveel van het goede, maar het is ook een order van ineens tientallen stuks, dan mag het wat scherper lijkt me. Plus nog wat sympathie voor het idee, het forum en de leden, en dan kom je precies bij 500 uit
Poeh… wat een schoonheid. Ik ben vaak meer gek op druk spul, maar dit is wel bijzonder smaakvol.
Zo smaakvol en minimalistisch dat een HFLE logo op de wijzerplaat doodzonde zou zijn. Kan je eigenlijk alleen nog iets van een kenmerk en nummers graveren in het achterdeksel.
Maar goed, hij is te duur. Dus waar hebben we het over
Het uitgangspunt is inderdaad dat een fabrikant niet zomaar €250 van de prijs afknikkert, maar meten = weten.
Er zijn of komen vast nog voldoende voorstellen, die op voorhand binnen het budget liggen.
Zou Tissot bereid zijn om de nieuwe PRX automaat te voorzien van een oranje secondewijzer?
Je zou het kunnen vragen
Mijn ideale HFLE 2022 is in 2021 al geopperd: https://www.horlogeforum.nl/t/hfle-2021-finaal-voorstel-crusial-dive-watch-een-nieuw-aanbod-op-de-valreep/317680/3
Ik denk dat als je er 50-100 zou bestellen dat het onder de 500 kan…
Goed gevonden, ik kreeg alleen niet werkende plaatjes. Oranje streepje van 17 naar 22 en klaar
Als in “2022”. Leuk gevonden!
Gravure “HorlogeForum.nl 2002-2022” ergens op de caseback en veel meer hoeft het niet om het lijf te hebben. Mooie Stowa hoor.
Dat zou wel echt heel vet zijn! Geen idee alleen of Tissot ermee in zou stemmen, misschien even laten zien hoeveel horloges van de swatch-group er in bezit zijn op het forum
Oranje streepje van 2 naar 22 kan ook.
Nu zit ik zelf toevallig al een paar weken naar de PRX automatic te loeren (met die bewerkte dial, niet de quartz). Erg leuke dingen vind ik. De listprijzen zijn netjes, al zal de automaat misschien buiten het plafond vallen. Ik verwacht niet dat een grootheid als Tissot 1-2-3 korting zal geven, maar wie niet waagt, die niet wint natuurlijk.
- quartz: €370
- automaat: €670
Er zijn gewoon vaststaande regels hiervoor is allemaal terug te vinden.
Maar we willen gewoon nog eens dezelfde discussie. Elk. Jaar. Weer. Dat is onderdeel van de folklore.
Winkelprijs 740
Inkoopprijs is dan plm 350 per stuk?
Prijs bij 50 stuks 295?
Schiet maar als ik het mis heb