Konstantin Chaykin

Resteert zouteloos?

5 likes

En Hopeloos

2 likes

Chaykin staat echt nog wel op mijn todo list :muscle:

2 likes

Dat wordt Marktplaats.ru bezoeken :wink:… Hoewel ze ook nog wel nieuw te krijgen zijn zag ik

1 like

https://images.app.goo.gl/KuFiE6m93sz1Yr74A
Pennywise als horloge.
T moet niet gekker worden.

Krijg je €10.000 als je zo’n horloge wilt dragen?

1 like

Echt heel gaaf! Niet alleen de Joker, maar ook alle andere complicaties van het merk zijn indrukwekkend!

4 likes

Ik begrijp ook niet dat er zo over Chaykin wordt gepraat in dit topic. Als horlogeliefhebber hoor je het diepste respect voor hem te hebben.

9 likes

Dit. Mooi spul.

3 likes

Alleen maar positieve woorden voor zijn werk!! Echt geweldig! Smaakvol, uniek, kwaliteit, ik kan nog wel even doorgaan.

7 likes

In verband met school enige tijd in Rusland gewoond en daar is ook mijn waardering voor Chaykin vandaan gekomen. Je kan niets anders zeggen dat zijn creaties echt heel erg uniek en van hoge kwaliteit zijn. Het mag niet iedereen’s smaak zijn, maar als ik het goed begreep is er nog steeds een lange wachtrij!

Ik vind het een dikke middelvinger naar andere horloge merken omdat hij het gewoon doet, zonder gelijk het hele volk te willen leasen!

4 likes

Dit wil ik het niet noemen… haha. Uniek is de betere omschrijving volgens mij…

Leuke klok inderdaad.

1 like

Leuke horloges, wijken af van de norm. Kan ik wel waarderen :+1:

Passen niet in dit soort schema’s:

Laad je niet leiden, doe wat je zèlf leuk vind. Daar gaat het om, niet enkel bij horloges :wink:

1 like

Dit is eigenlijk wel mijn smaak, vind het fantastische horloges, helaas is de prijs niet mijn smaak.
Nog wel eens getwijfeld of ik zo’n Chinees ding zou kopen omdat echt omhaalbaar is maar toch niet gedaan, die zijn te slecht en niet goed voor mijn geweten. Wie weet ooit als ik een keer een goed lot koop :money_mouth_face:

1 like

https://www.instagram.com/p/CLgwdyAhJfs/?igshid=1js5octk0kwxz
Kiek maar eens wat voor mooi spul die maakt

2 likes

KC

Het zijn cult klassiekers, niets meer niets minder.

Eensch!

3 likes

Deze man is een hedendaags genie als het op horlogetechniek aankomt. Ik heb hem zelf ook een keertje gesproken en hij is bovendien een uiterst aangenaam persoon.

De Joker, in al zijn variaties, is ook voor Chaykin een buitenbeentje waarmee hij de draak steekt met de gevestigde industrie.

Ik zie zo een Joker zeker zitten en sluit niet uit dat het er nog eens van komt, in welke uitvoering dan ook. Ik kan het trouwens wel waarderen als iemand de hele industrie op de schop neemt, zeker als het helemaal uit zijn eigen koker komt.

Toen de Joker op de markt kwam kon je het kopen voor “slechts” €6000 en bovendien had je zelfs kans er nog een persoonlijke toets aan toe te voegen zodat je een “piece unique” had. Het feit dat op enkele jaren de nieuwprijs gestegen is van €6k naar pakweg €15k toont aan dat er wel degelijk vraag is. En dan zal je ook nog best wat geduld mogen hebben voordat het de jouwe wordt.

8 likes

Ik wil er één !

1 like

Nieuwe samen werking van Louis Erard x Konstantin Chaykin blijft het zelf altijd toch een bijzonder en lekker gek ding vinden. Denk er aan om de zwarte 39mm te bestellen.

3 likes