Koolhoven

Ondanks alle comotie destijds vind ik het een mooi horloge ziet er stoer en degelijk uit gefeliciteerd ermee

gr Pieter

Dat gebeurt bij dit horloge ook, alleen een nadeel je kunt hem dan niet meer verkopen. Maar ik heb meer horloges die ik nooit zal verkopen dus kan deze er nog wel bij, ook omdat er zoveel positieve als negatieve reacties op dit horloge zijn geleverd dat je hem wel moet houden:D

Ik heb hem nog niet, en maar wachten, wachten…:?

Hennie Schreef:

Ik heb hem nog niet, en maar wachten,
wachten…:?

Dat zijn dan wel héle dikke vette 2 weken! Maar goed, geduld is een schone zaak (zeggen ze tenminste)!

zeer zeker een mooie klok, ben zeker benieuwd naar de stalen band,en nu maar wachten :slight_smile: zeker weer eens wat anders kwa merk

Hij komt half volgende week…dus nog even wachten

countdown läuft-)Wat kan w8ten toch lang duren nietwaar.

Net nu mijn vakantie afloopt moet maandag weer beginnen…:frowning:

Hij is binnen (eindelijk) prachtig, dik en zwaar hou ik van en zeer netjes afgewerkt met op de wijzerplaat ‘‘made in Holland’’ waar zie je dat nog staan op horolges.En de doos die er bij zit magnifiek…
foto’s volgen…morgen!

Gefeliciteerd Hennie. Ik weet al wat jij morgen draagt.

Adriaan

prachtig toch,na zolang w8ten en zo te horen lost hij de verwachtingen helemaal in,

made in holland ??? hij wordt toch in duitsland gemaakt ?

iig veel plezier ermee, en waar blijven de foto’s :wink:

Master-Fan Schreef:

made in holland ??? hij wordt toch in duitsland
gemaakt ?

iig veel plezier ermee, en waar blijven de foto’s
:wink:

Wat zouden de ‘regels’ zijn mbt het gebruik van de kreet Made in Holland? Mogelijk dat de wijzerplaat in Holland wordt bedrukt, maar zelfs daarover heb ik zo mijn twijfels. Doet niets af aan het feit dat het horloge er goed uitziet, maar Made in Holland. No way.

hans

Hier zijn de foto’s…ja hij wordt gewoon bij Nivrel gemaakt met een hollands tintje is wel aardig. Hij is ook gegraveerd op de achterkant met mijn naam dus verkopen doe ik hem niet:)




Mooie klok (tu) Gefeliciteerd!

Groeten,

Martin

Ik draag hem niet Adriaan ik kijk er alleen maar naar…en berg hem dan weer op ::o

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Heb hem begin dit jaar gezien op de rikketik.
Niet echt mijn ding, maar evengoed: veel plezier met deze klok:)

Van harte met de Koolhoven. Het wachten is dus toch beloond.
Heel veel draagplezier.

De wijzerplaat is sinds de eerste versie weer ietjes aangepast.

Mooi klokje ziet er zwaar en solide uit gefeliciteerd ermee

gr Pieter