Koolhoven

Van harte! Veel plezier ermee… We zien 'm op de woensdagen nog wel eens terug ?!?

groet
Mark

Hij weegt schrik niet 236 gram ::o

Dat van die Nivrel handleiding en doos vind ik nou echt weer heel jammer, zeg maar een misser. Natuurlijk kost het weer meer geld om te ontwikkelen, maar ik ben in Basel geweest en die houten dozen inclusief opdruk en dergelijke zijn echt niet duur bij onze Chinese vrienden. Zelfs niet als je er minstens 100 moet afnemen. Ik bewonder het wel dat horlogevriend Rutten zijn nek uitsteekt om iets bijzonders te laten maken, maar dit had ik als ik hem was ook meegenomen.

hallo zeker,236 gram? als ik jou was zou ik regelmatig eens van arm wisselen als je em veel draagt-)

Ik dacht dat mijn Citizen e2100 al zwaar is met z’n 211 gram maar deze spant de kroon :slight_smile:

Och ja die doos is van plastic en niet van kersenhout maar het ziet er wel leuk uit en het gaat uiteindelijk toch om wat er in zit nietwaar…:wink:

Ik heb heb hem nu een week en loopt tot nu toe 3 sec. voor, heel netjes zou ik zeggen. Hij zit wel op een horlogewinder;)

Jürgen Schreef:

Dat van die Nivrel handleiding en doos vind ik nou
echt weer heel jammer, zeg maar een misser.
Natuurlijk kost het weer meer geld om te
ontwikkelen, maar ik ben in Basel geweest en die
houten dozen inclusief opdruk en dergelijke zijn
echt niet duur bij onze Chinese vrienden. Zelfs
niet als je er minstens 100 moet afnemen. Ik
bewonder het wel dat horlogevriend Rutten zijn nek
uitsteekt om iets bijzonders te laten maken, maar
dit had ik als ik hem was ook meegenomen.

ja, ik ben er ook geweest en heb offertes opgevraagd, ze zijn idd super goedkoop die houten doezen, rond de 3 a 5 euro ( incl opdruk ). Ik wilde er zelfs 15 euro per stuk voor betalen als ik er 100 af kon nemen,…nee hoor alleen per container, daar gaan er 20.000 in…dus dat valt vies tegen.

Maar natuurlijk zijn er zat andere oplossingen om een persoonlijke verpakking te maken.

Bij andere merken zullen de dozen niet veel meer kosten dan die van Nirvel.

Wel zelf dragen hoor:). Drie seconden in een week is prima(tu)