Die glinster dingen
Kut he.
Ziet er niet uit.
Ik ben aan het sparen voor dit:
Ik niet. Want die heb ik verkocht
Serieus?
Er zijn mensen die daar nog geld voor over hebben?
Ik leer zo elke dag nog wat bij
Foxwild wordt ik ervan!
Gewoon hatseflatsen ermee!
Zeker wel. Een slim mens in Frankrijk. Slimmer dan een gemiddelde Nederlander
Ligt volledig aan je eigen voorkomen en gelukkig dragen mensen meer dan enkel een horloge.
Wat ben ik blij dat ik mijn passie en hobby zo niet hoef te beleven.
Dan had ik van de laatste 6 horloges die ik kocht er maar 1 mogen kopen en had ik al dat genot en draagplezier moeten missen.
Klinkt wat negatief
Ik hou er zelf wel van dat de hobby niet al te veel geld kost
Dat hangt ook een beetje van het verkoopmoment af. Zo verkocht in 2009 mijn 2001 GMT-2 pepsi met winst maar daar springen mij nu de tranen van in de ogen
Ik zou hem nog maar even houden, voor die prijs gaan mensen toch shoppen voor een hagelnieuwe
Ja dat heb ik met mijn zeilboot. Daar kan ik mee zeilen, de kinderen meenemen, op slapen, vanaf bommetje doen. Heel veel dingen die je niet kunt met horloges. Wat mij me wel eens af doet vragen waarom mijn horlogecollectie duurder is dan mijn boot. Want horloges zijn leuk, maar mijn zeilboot is leuker.
Ik denk toch ook dat horloges gevaarlijke items zijn omdat ze geen ruimte innemen, nauwelijks onderhoud nodig hebben, je partner niet ziet hoe duur ze zijn. Ze redelijk gemakkelijk te verkopen zijn. Ik ga geen tweede boot kopen, maar nog een horloge erbij, dat kan best.
Waarom niet allebei?
Ik heb 14 horloges & 3 hobby auto’s…
Aankomend jaar een vakantiehuis in noord FR kopen, hier uitloggen & genieten
Benieuwd waar je een hagelnieuwe vindt voor 5.6k
Gaat goed in de nootjes dan.
Ik verkoop zout, korrels zout.
Neem 't met een korreltje