Die kreeg je er zeker gratis bij:
Dat is idd heel herkenbaar
We willen allemaal een deal voor ⬠10,00 scoren, waar uiteindelijk blijkt dat dit je life-time-deal is. (Ik heb de mijne gehadā¦) Het gevolg is uiteindelijk dat je een stuk of āveelā horloges op voorraad hebt.
OT: een nieuwe aanwinst draag ik meestal een paar weken en beland dan in de kist. Omdat ik eigenlijk alleen āoudeā horloges heb zal je mij niet horen over deskkrasjes oid
Ja hoor, dit is allemaal doordacht en geschreven met het oog op een toekomstige ruil met jou. ⦠Not.
Wel knap horloge hoor.
Zoān beetje alles wat ik koop, draag ik of droeg ik. Probleem is alleen dat ik ze niet verkoopā¦
Nog nietā¦
Inderdaad, want het bezit van de zaak is het einde van het vermaak.
En dan begint alles weer van voren af aanā¦
Sinds ik definitief vertrokken ben uit Nederland en de flippermarkt hier niet bestaat ben ik genezen. Ik kijk nog wel af en toe naar horloges om de collectie wat uit te breiden maar het willen verkopen van horloges in mān bestaande collectie is weg. Is een stuk relaxter ook. Verder draag ik ze allemaal. Ook de duurdere. Kom overal in Paramaribo maar heb nooit het gevoel dat ik me daar zorgen om moet maken. Ik denk niet dat de junks hier ook nog diepgaande kennis hebben van de diverse luxe merken. Ik heb wel extra maatregelen genomen w.b. inbraakbeveiliging.
Met die inflatie daar snap ik dat.
No spang
Ik weet niet precies wat het is, maar het was bij mij een bepaalde fase
In pakweg 2 jaar was mijn collectie gegroeid naar ruim 30 stuks. Voordeel hiervan is dat de meeste horloges wel als nieuw blijven omdat je ze weinig draagt. Afgelopen 2 jaar heb ik geprobeerd om het aankooptempo te verlagen en een deel van mijn collectie te verkopen.
Resultaat is meer rust in de horlogekist (en in mijn hoofd).
Financieel maakt het overigens niets uit
Ik koop minder maar wel uit een hogere prijsklasse.
Zal daarna wel in de fase van totale rust komen en af en toe iets flipperen.
(denk ik, hoop ik)
Ook mijn mening. Moest ik mij een Ferrari Dino kunnen permiteren dan zou ik er ook mee rijden. Heb nu een scooter waar er in Europa maar 3 in originele staat meer van bestaan. Toch rij ik er regelmatig een toertje mee. In de club verklaren sommigen mij voor gek want er moest maar āietsā gebeuren. Met mijn horloges hetzelfde, wat ik koop draag en onderhoud ik met zorg. Maar na 6 maanden zijn ze inderdaad niet meer in nieuwstaat. Als belegging is niets voor mij, je leeft nu en niet later, en dus geniet ik er liever nu vanā¦
Ik heb genoeg meegemaakt om het hier 120% mee eens te zijn. Carpe Diem!
Waaaaat? Serieus? Ik moet zeggen dat een horloge om de pols, er een beetje aanzitten, voor mij genieten is. Dat ie dan niet meer nieuw is interesseert me niet zoveel. Ik heb dan ook geen topstukken als Rolex of soortgelijke horloges, dat scheelt ook.
En hoppa pilot incomming!!!
Want in NL breken ze niet in