Wat vinden jullie hier van?
Ik overweeg een Casio Quartz Edifice horloge te kopen. Normaliter zou die niet zo prijzig moeten zijn maar in dit geval is het een ongedragen limited edition Red Bull Racing dus 200 a 300 euro.
Ik wil eigenlijk geen horloges met een batterijtje maar tegelijkertijd is een mooi F1 horloge ook altijd welkom (bv om F1 Spa te bezoeken :-))
Als voor de rest van mijn leven alle lampen in huis stroboscopen zouden zijn en ik moet spinnen als een kat terwijl iemand tegen me praat, of dit horloge zou moeten dragen, dan kies ik voor het eerste.
Zie ook veel Oris F1 horloges te koop (automaat) maar dan moet je er wel bij vertellen dat het een zgn F1 horloge is.
Bij deze staat het er in elk geval op
Tja ongezouten mening; Niet doen! Ik zag van het weekend een mooi zomerjasje van een niet nader te noemen Nederlands merk… Beetje jammer dat het uit de Max Verstappen lijn / collectie was! Daarom niet gekocht
Overigens denk ik dat je zelf het antwoord al hebt gegeven… Je wilt eigenlijk geen horloge met een batterij
Aha maar zie daar, jullie zitten er wellicht allemaal naast en wordt deze limited edition wel het nieuwe collectors item…
Iemand nog een blokfluit te koop?