niet als je naar je 5KX kijkt. Daar zit weinig afwerkingsgraad op die me doet lachen.
Prospex daarentegen is op sommige gebieden wel mooi afgewerkt.
niet als je naar je 5KX kijkt. Daar zit weinig afwerkingsgraad op die me doet lachen.
Prospex daarentegen is op sommige gebieden wel mooi afgewerkt.
Nope. Ook te druk voor mij. En die dag mag ook weg : ik weet dat het vrijdag is. Zo seniel en dement ben ik nog niet.
Top horloge hoor, maar nu niet voor mij.
Ligt eraan wat je verwacht toch? En voor die twee en een halve meier heb je 10 x meer horloge en afwerking dan een SKX .
Beter uurwerk, betere band, geen geprinte wijzerplaat, plus opwinden én automaat.
Dat vind ik wel om te lachen ja, als je daar de rest van je leven onbezorgd mee kan klussen, zwemmen, trainen en werken.
Ik kijk al een paar jaar veel nuchterder naar horloges, en geloof het allemaal wel.
ik ben me ook wel bewust dat die laatste percentjes afwerking zeer duur zijn. En dat er veel marketing bullsh*t in horlogeland bestaat. Maar die ondergrens voor mijn horloge-geluk lijkt toch meer in de hogere regionen van prospex te zitten (proefondervindelijk vastgesteld)
Ik vind het een tof ding voor 250. Ik snap wel wat iedereen zegt maar al die andere keuzes vragen om een groter budget. Voor 250 is dit echt een heel leuk ding.
Die onderste is wel absoluut een mooi ding zeg.
Ik heb casios en seikos die wr 30 meter zijn waar ik mee heb gezwommen en nog steeds perfect werken dus ik denk dat een wr 100 dat ook wel kan. Je leeft maar een keer, niet zo druk maken om schroefkroon ja of nee
Bovenste heb ik gehad, voor mij dealbreaker omdat je constant de rotor hoort doordat deze beide kanten op draait ipv een kant.
De onderste is een mooi design, maar 50mm L2L en 21mm banden is niets voor mij. Citizen maakt mooie horloges maar de maten kloppen nooit imo. Wanneer komt een 40mm diver met 20mm strap en 46mm L2L
Dit…
Rijmt dan weer niet echt met deze uitspraak.
Maar doe wat je wil, we leven gelukkig in een vrij land.
@Duikersliefhebber, “er is niets veranderlijker dan een mens,” is niet zómaar verzonnen als uitdrukking
Met dure aankopen bedoelde ik niet een 250 euro seiko. Even hele verhaal lezen
hahhaha
Daarin ben ik het geheel en al met je eens, @FransT :
Vaak is 't marketing-geleuter het énige, dat de koper(s) moet overtuigen.
Met pakkende slogans en bv. met bekende acteurs.
Vaak gaat het om thema’s i.p.v. de horloges zélf, die uitgemolken dienen te worden, ‘coûte que coûte.’
Zielig idd.
“Aluminium” or as the yanks say “aluminum” 4 life indeedah, @Fate_Amenable_To_Change .
Wat zijn kinderen toch belachelijk duur he…
Ook een jonge vader hier.
Ja, het is niet niks…maar ik merk nu na het eerste jaar dat het echt leuk is als ze echt eigen karakter krijgt. Lach me kapot en dat maakt de rest onbelangrijk…
Prachtig horloge maar zoals zoveel seikos voor mij te groot
Met alle respect, dan gaat een seamaster 300m ook te groot zijn. Die zijn ongeveer even groot. De Omega is zelfs nog een tikkeltje groter.