Kopen of niet, wat vinden jullie van dit horloge?

Wat vinden jullie van dit horloge: Omega Seamaster 300M GMT 50th Anniversary, Ref. 2234.50.00.

Ik ben gecharmeerd van de wijzerplaat met de golfjes en vindt dese een wat meer vintage look hebben dan de wijzerplaten met de bolletjes en strepen.

Ben benieuwd wat jullie de beste keuze voor een Seamaster vinden.

8 likes

Deze vind ik zelf mooi omdat hij geen skeleton wijzers heeft.:wink:

3 likes

Ik vind deze mooier dan de SMP die je tegenwoordig meer ziet. Kopen dus!

1 like

Frisse verschijning :ok_hand:

1 like

goed te doen, al heeft ie niet zoveel meer te maken met de originele seamaster

1 like

wijzerplaat en wijzers top, bezel wat druk en uiteindelijk met krasjes waar je tegen moet kunnen.

1 like

Prachtige kast zonder het HE ventiel op 10. Jammer dat Omega in die tijd nog geen opgelegd logo en indexen op de wijzerplaat deed. Heeft mij gedwongen mijn Seamaster te modden :grin:

Groeten
Rutger

8 likes

Kopen! Deze versie vind ik de mooiste en de gmt heeft een redelijk unieke bewerking waarbij de uurwijzer onafhankelijk gezet kan worden. Is een topper!

1 like

Mooie klok…heb nog geen GMT in mijn bescheiden collectie :wink:

1 like

Schitterend, hoop deze ook nog eens in m’n koffer te hebben :heart_eyes:

1 like

Ik vind de foeilelijke dop op 10 uur altijd een afknapper en deze dus een mooi exemplaar. Zou ook voor je getoonde versie gaan.

1 like

Inderdaad zonder geskelleteerde wijzers is mooier. Echter de vorm van de wijzers blijft mij denken aan een avioter

1 like

Ik vind m een beetje op zo’n Seiko monster lijken. Niet mijn eerste keus maar jij moet m kopen, dus jij moet m mooi vinden.

2 likes

Mooi, ik zeg doen !

1 like

Heel mooi, ik heb hem zelf gehad. Heel bruikbare GMT functie ook. Enige nadeel kan de band zijn. De originele sluiting kent bijna geen verstelmogelijkheden. Daarom ben je aangewezen op de schakels die er eventueel uit moeten. Soms kan het voorkomen dat hierdoor de band net niet goed passend te maken is.

6 likes

Heel mooi, doen!

1 like

Nope
Het origineel (james bond met golfjes) of de huidige heeft toch veel meer karakter…

2 likes

true

1 like

sluit ik me bij aan, daar moet je wat geluk bij hebben

1 like

Welk typenummer is dat precies?

Heb je ook foto’s?