Korting assortiment Sakura Watches

Hi allemaal,

naar aanleiding van review van de Casio Oceanus T200S is gevraagd of het mogelijk is een korting te regelen bij aankoop van meerdere horloges. Ik heb medewerkers van Sakura gesproken en zij hebben voorgesteld om het simpel te houden. Zij hebben een code vrijgegeven die gebruikt kan worden bij het plaatsen van een bestelling.

Dus met dank aan Sakura Watches:
Website: https://www.sakurawatches.com
Korting: 3%
De code: OFFER3NL
Geldigheidsduur: Ze hebben momenteel geen geldigheidsduur aan deze actie gehangen, maar ze behouden het recht om de code op ieder moment in te trekken.
Deze code is dus geldig voor het gehele assortiment (Casio, Citizen, Oriënt en Seiko)

Voorraad
Er zijn weer een aantal Casio’s op voorraad, dus wees er snel bij :wink:.
Mochten ze uitverkocht zijn, de voorraad wordt later waarschijnlijk weer aangevuld…

Het staat mensen natuurlijk vrij om orders te combineren om kosten te besparen, maar dit moet men onderling dan afstemmen. Ik ga zo een paar weken met vakantie dus kan dit niet opzetten :grinning:

Deze actie is afgestemd met @Jur
De actie is niet uit- of op naam van horlogeforum.nl. Maw horlogeforum.nl hier geen partij in deze.

Succes,
Wander

19 likes

Hoe bespaar je kosten met een combi?

1 like

Verzendkosten lijkt me.

1 like

Ik dacht dat de prijs inclusief verzenden was. Mogelijk was dit bij saija.

1 like

:+1:

Nice. Hoeveel procent korting krijg je zelf op je volgende bestelling als gevolg van dit topic? :wink:

Geintje natuurlijk man. Goeie actie!

3 likes

Haha. Heb ik niet gevraagd. Ze hebben ook geen refund van 3% op mijn aankoop gedaan :face_with_raised_eyebrow:
:thinking:

1 like

Is dit een “samenwerking” tussen jou en de site :joy:? Zonder gekheid leuke actie voor diegene die ook een oceanus willen nav de mooie foto’s.

2 likes

Dat is niet helemaal het juiste woord, @rlc hoe heet dat in officiële influenza termen ook alweer?

5 likes

Het was volgens mij gewoon een leuke manier om een kortingscode met geĂŻntegreerden te delen. Om dan toch in influencer termen te blijven; nothing more, nothing less.

12 likes

:joy::ok_hand:t2:

4 likes

:joy:

2 likes

@wander, wat was je nu eigenlijk kwijt voor verzending. Kon het niet zo snel vinden.

1 like

Leuke regeling Wander. Complimenten! :+1:

ik ga eens kijken of kortingscode OFFER100NL ook werkt :rofl:

3 likes

Weet ik eerlijk gezegd ook niet :joy:
Ben nu niet thuis, zal morgen even kijken :+1:

Oké, bedankt. Leuke actie van je.

1 like

Was het niet een “collab” ?

Afkorting van Co Labrador maar dan met een l teveel geschreven?
En dat stond dan volgens mij weer voor samenwerking met een hond o.i.d.

Het slaat hier op HF niet zo aan heb ik ergens in een topic gelezen, staat me niet meer bij welke.

3 likes

@wander toffe actie trouwens :+1:

Die Sakura watches gaan versteld staan kijken van hun nieuwe Nederlandse influencer :wink:

Ik vind die Oceanus echt een lekker ding en met jouw reviews maak je hem bijna onweerstaanbaar. Maar ja voor mij weegt de maat zwaarder.

1 like

Als Wander hem kan hebben dan kan jij hem ook hebben. :sunglasses:

2 likes

Heel leuk al die complimenten, maar wanneer niemand besteld, krijg ik mijn bonus niet.

4 likes