Korting BB58 silver🤷‍♂️

Hoi allemaal,

Ik ben vandaag een beetje van slag geraakt… loop ik op vakantie in Spanje langs een AD… (en in mijn hoofd ben ik al een tijd lang bezig met een seamaster 300m witte variant)… zie ik daar een BB58 silver liggen… dus toch naar binnen om hem eens te passen… doe ik hem om, ben ik echt compleet verbaast hoe mooi de kast en de aan zijn (ik ben al in bezit van een tudor bb maar dan de 41mm variant)… zonder nog iets te zeggen (maar ik denk dat zelf mijn mondkapje de glimlach niet kon verbergen) komt de verkoopster met een korting… 3650,- mag ik hem mee nemen… te mooi om waar te zijn? Of gewoon doen? (Ik heb bedongen dat ik het morgen moet laten weten)

27 likes

Goeie deal lijkt mij, mooi horloge en een mooie uitvoering.

Echter niet hetgeen waar je al enige tijd naar zoekt…. Lastig.

Mooi toch. Kan je van die korting aardig wat van deze bestellen.
image

7 likes

Een korting van 10% op een tudor. Dat is toch niet te goed om waar te zijn maar heel normaal? :sweat_smile:

6 likes

Is toch een AD? Dus waarom te mooi om waar te zijn?

Martens geeft geen korting op deze

Lijkt me een prima prijs. Bevalt hij niet dan kun je hem rustig doorverkopen zonder dat je daar teveel op afschrijft.

3 likes

Wellicht is Tudor in Spanje niet zo populair als hier in NL.

BB58’s wordt voor de normale klant 0,0% vanaf gehaald, geen idee hoe dat met deze versie zit.

Ik zou het direct doen

1 like

Mooie deal. Zou het doen

Poeh , is wel een heeeel gaaf horloge hoor :ok_hand:

Het is een prachtig horloge voor een mooie prijs ,slaap er een nachtje over omdat het niet is naar waar je op zoek naar bent .
Maar ach bevalt de Tudor niet zou je er nooit veel op verliezen bij verkoop.

Volgens mij prima deal. Heb hier in NL wel een paar keer gehoord dat er geen korting wordt gegeven omdat het een “gewild” model is

15% minimaal! Paar jaar geleden op Tudor GMT 20% aangeboden gekregen in Barcelona…

2 likes

Haha , dat zou best wel eens kunnen kloppen .

Ik zeg doen… mooie uitvoering!

Wie heeft er zin in de HF Tourbus goes to Barcelona. Ole…:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

3 likes

Spanje is een relatief " arm " land in de EU. Die verkopen maar wat graag een luxe artikel nu met iets minder marge. Ik zou het doen. Prachtig horloge.

Prachtige uitvoering, wellicht zoals eerder gezegd meer korting bedingen? Of een goede deal op de stalen band.

Anyways, als het in de metal goed voelt, lekker doen!