Korting BB58 silveršŸ¤·ā€ā™‚ļø

Heeft weinig met arm te maken… onderhandelen bij dit soort artikelen zit daar in de cultuur en een korting wordt verwacht en hoort bij het spel.

Lijkt sprekend op een witte seamaster toch :thinking:.

Niet persĆ© te mooi om waar te zijn… maar wel een erg mooi horloge ja… ik zou het doen!

Iedereen is enthousiast… dus kopen? Ik vind hem ook mooi (wanneer nieuw).

Ik zou toch even nadenken of je blij wordt van een horloge dat gaat verkleuren. En vraag jezelf af wat je dan gaat doen. Ook als je het daarna wilt verkopen. Denk aan de 2e hands bronzen Tudors e.d. die er ā€œsmerigā€ uit zien. Zou jij die kopen/ dragen?

Er is een filmpje op youtube van een gast die de BB58 Silver een maand in bezit heeft en dat er dan al zichtbare verkleuring te zien is.

1 like

Op de BB58 modellen en GMTs is het lastiger

1 like

Tudor beweert toch dat de zilveren BB58 niet verkleurd? Not in a million years…

In Nederland niet misschien maar in buitenland 15% zonder te vragen :face_with_monocle:

De korting is geinig, maar zou eigenlijk geen factor moeten zijn in je beslissing het horloge aan te schaffen. Als je daar nu al over twijfelt - en tel daarbij op wat je vindt van het mogelijk verkleuren van het zilver - moet je wellicht toch gewoon gaan voor een Seamaster.

Voor de volledigheid: ik vind de 925 overigens erg fraai op de foto’s van de diverse eigenaren hier.

4 likes

Heerlijk! :beach_umbrella::sunny::beer:

En wat kan die speciale vakantiebeleving en -herinnering nog meer versterken dan een prachtig nieuw horloge? Nota bene een schitterende, speciale Tudor :star_struck:. Plus een nette deal :+1:. En een goed verkoopbaar exemplaar (voor het geval je hem minder zou gaan waarderen dan bij eerste aanblik).

Geniet van je NA! :grin::sunglasses:

3 likes

Ik zou m laten liggen. Je hebt je zinnen gezet op een Seamaster, ga daar dan voor! De Tudor zingt nu alleen maar naar je omdat je in een vakantiestemming bent en je met de korting het gevoel hebt een koopje te hebben.

Als je op de Tudor al korting kreeg dan krijg je die op de Omega ook wel. Lukt het je om die daar aan te schaffen dan heb je nog een leuke vakantie herinnering erbij ook.

Edit: helemaal omdat je ook al de BB 41 hebt!

2 likes

Als zoiets bij Seiko zou gebeuren dan waren de rapen gaar hier op het forum :innocent: Bij Tudor is er officieel ontkenning, en wordt het later omarmt als karakter.

Anyway, ik vind het wel een enorm mooie uitvoering.
Ben er niet uit of ik verkleuring voor lief zou nemen.
Ooit zilveren ring gehad, wat geen succes was qua verkleuring.

Edit: voor deze prijs zou ik het doen.

Edit2: als je het niet doet, ben ik wel benieuwd naar welke AD het is (spaans gaat oefenen). :laughing:

1 like

Probeer de deal af te ronden op 3500 euro.

1 like

Doen!

1 like

Altijd leuk om zo’n vraag aan HF’ers te stellen. Die zeggen altijd doen. :grin:

Weet je zeker dat je geen spijt krijgt? Als je het kan doen moet je ook zeker die SMP300M gaan najagen na deze BB58.

Dat is niet helemaal waar… ik vind hem al mooi sinds hij is uitgekomen. Alleen had ik hem nog niet in het echt gezien… en nu ik hem gezien heb ben ik echt positief verbaast… daarnaast had ik de indruk dat er op een tudor bb58 geen of nauwelijks korting te krijgen was…

Maar goed ik laat het nog even bezinken en morgen hak ik de knoop door. (Net wat filmpjes gekeken over de verkleuring, dat is wel een dingetje)

2 likes

@bvloon, lees ook even de ervaringen van Michael Stockton van Fratello. Mocht je twijfelen, ik wil 'm wel :wink:

1 like

Die (potentiele?) verkleuring is voor velen wel een dingetje merk ik.
De tijd zal leren of de verkleuring idd doorzet of niet. Zo niet: Super ding voor het geld.
Zo wel: Dan is het zelfs met korting een serieuze afweging waard…
Heb je nu niets aan, maar je was er zelf toch nog niet uit :wink: :slight_smile:

Allemaal angsthazen. Ik zwem ermee, douchen alles geen spatje verkleuring te zien wat een gelul en als het erop kom :man_shrugging: Who cares

5 likes

Maar jij hebt 'm toch verkocht?

1 like

Shinen doet die om mijn polske :grin::crossed_fingers:

8 likes