Heb hem afgelopen weekend ook om de pols gehad. Ik vond de kleur van de dial en bezel zeer mooi, maar vond dat zilver nu wel niet zo bijzonder. Heb niet gepolst naar de prijs/korting, maar verschiet niet van 10% korting, zelfs op een BB58.
Bij dit type horloge heb ik bovendien graag een stalen band, dat past gewoon beter dan zoān natoātje. Als het kan wel graag zonder fake rivit.
Als het je droom niet is, dan zou ik het niet doen. Ja, kan je wellicht wel verkopen zonder teveel verlies, maar waarom kopen als je toch gewoon gaat verkopen?
Als het verkleurt vind ik het niet mooi. Dus dat maakt voor sommigen wel uit. En zou dan niet kloppen met de bewering van Tudor.
En angsthazen⦠pff zit net te kijken. Je praat wel stoer voor iemand die het horloge pas drie weken om de pols heeft en het alweer te koop heeft aangeboden
Oh nee er is zelfs 2x een verkooptopic aangemaakt.
Blijven angsthazen en mijn verkoop had niks te maken daarmee stoere vent. Daarnaast praat ik niet alleen stoer maar ben het ook nog eens in tegenstelling tot jou niet gelijk op je toetsenbord gaan rammen nou he
De hele body is brushed, dus met je poetsdoek maak je hem meteen glad, dus dat lijkt me geen goed idee.
Nu vind ik de potentiĆ«le verkleuring niet zoān issue maar ik wil er graag een matching bracelet bij. Ik vind zoān NATO gewoon helemaal niks. Ik hoop dat Tudor dat nog gaat aanbieden.
Twee maanden geleden kreeg ik precies dezelfde deal aangeboden als jou. Toen niet gedaan omdat het voor mij, ondanks dat het een enorm mooi horloge is, toch niet helemaal klikte met het horloge.
Overigens waren ze vrij gemakkelijk met korting op alle Tudors, de Black Bay Ceramic kon ik toen ook meenemen met 10% korting (die lag er net een dag en is volgens mij nog steeds niet super goed verkrijgbaar). Dat was 'm ook niet voor mij overigens
Geen probleem toch? Doe het ook bij zilveren sieraden en nooit problemen, maar misschien is dat anders. Ik weet dat Tudor speciale legeringen gebruikt om het verkleur process bij brons en zilver op een bepaald punt te laten stoppen. Geleerd tijdens een Tudor training.
Maarja, als je al zorgen maakt over de verkleuring kan je beter niet aan brons of zilver beginnen. Koop dan maar gewoon een Seamaster idd!
Gepokt en gemazeld, en blij met het originele leder dat me door @Pagode werd opgestuurd.
Vandaag dus meteen om de pols.
Zie hier de fotoās en ik kan zeggen dat ik hier een onvergelijkbaar mooi horloge heb
Een zo specifiek aparte uitvoering koop je niet met je verstand ,maar met je gevoel.
Als je die stap kunt maken dan is de mening van anderen niet nodig om een besluit te kunnen nemen