Korting BB58 silver🤷‍♂️

Ah, ik was al benieuwd wat voor sluiting erop zit. Een doornsluiting dus :+1:

P.s. zit er nu een beschadiging op de binnenkant van de lug linksonder?

1 like

Dat heb je weer heel mooi gezegd. Leuk dat je helemaal happy ben :facepunch:

1 like

En wat zou er gebeurd zijn… Zou TS zijn flauwgevallen van de twijfel of de angstberichten mbt verkleuring? Of inmiddels met een BB58 925 of Seamaster om de pols in Spanje rondlopen?
Het blijft wel wat stil rond @bvloon

6 likes

Hey, wanneer krijg je hem binnen?

1 like

:stuck_out_tongue:

1 like

Wat een Baas ben je ook💪

1 like

Ja klopt joh!!! Door mijn gekl**t met zwaard, nijptang, keukenmes en Bergeron tool .
Ik schoot dus flink uit, oohh ja, ook gepaard met een vloek…:woozy_face:

Dank ook @SybrenAnne , @Tempusfugit , @Pagode en @Tijdrijp voor de waarderingen :sunglasses::grinning::facepunch::facepunch::facepunch:

4 likes

Balen, maar goed. Beschadigingen zijn niet te voorkomen uiteindelijk. Tenzij je Ralph heet haha.

Prachtige kast hoor. Ik betrap mij erop regelmatig te kijken en evalueren. Maar dat grijs lijkt mij zo saai. In het echt dus niet?

2 likes

Volgens maakt het grijs van de wijzerplaat met het zilver van de kast bij bepaalde lichtinval een mooi samenspel. Zo ervaar ik dat ook met mijn grijze kinetic in titanium behuizing.

2 likes

Dat betwijfel ik dus. Denk dat dit een flop van Tudor is gezien de klachten over de verkleuring wat volgens Tudor niet zou gebeuren.

Lig nu aan de beademing!! Heb besloten om me even niet gek te laten maken en in Nederland naar een ad te gaan om ze naast elkaar te zien en te passen.

8 likes

Een beetje Hagerty op een doekje of wattenstaafje en de verkleuring ( oxide) is zo weer verdwenen.

3 likes

Misschien nog wel een groter nadeel van zilver is hoe zacht het metaal is, net zo zacht als goud. Merk ook met mijn eigen zilveren horloge dat het snel tot gebruikerssporen op je horloge leidt.

.

Voor mij niet, maar waarom weet ik niet zo goed.
Misschien omdat de kleur zo makkelijk de tint van omringende zaken aanneemt, of omdat de kleur vd lumendotten zo fris afsteekt, of omdat er glansrandjes zilver omheen, of omdat de beschrifting in matte zilverkleur is, zooooo geraffineerd dat laatste ook.

Ik had een heel heel mooie Grand Seiko, ook mooi en grijs, maar afgezien van de imponerend afgewerkte wijzers bleef dat aan de vlakke kant. Die bleef dus langer in de doos dan verdiend.
Het perfecte deed hem uiteindelijk de das om.
En check de foto’s, nog steeds pretty amazing beautiful!

Nog ff een knaller, ook voor jou Robin :slightly_smiling_face:

7 likes

Inderdaad een mooie plaat!

1 like

Een teken van leven! Gelukkig maar :wink: !
We zien je NA tzt wel voorbijkomen dan…
Goede vakantie verder!

Zie ik daar verkleuring rond de bezel?

1 like

Ik kan je altijd de hoge resolutie bestanden van de foto opsturen, of het horloge zelf natuurlijk, onder zeer bepaalde condities. Doe’k er een doekje bij voor als het gewoon vuil is.

Dank voor de kleurige bijdrage :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Haha lekker ouderwets potje Hagerty werkt ook! Alle oude dames kwamen daarvoor naar de juwelier om hun zilveren bestek mee te poetsen :dancer:

Lijkt mij toch verkleuring (of het horloge is gewoon smerig waarbij dan “shame on you” :laughing:)

Dat 2de zeg ik geen nee tegen :joy: Enkel om even te passen en wristshots te nemen natuurlijk :slight_smile:

Valt mij nu je eerder vermelde opmerking op van de bandenwissel-sporen

1 like