In mijn ander topic maakte ik een keuze tussen een gouden Montblanc en stalen Cartier. Allebei prachtig, maar helaas geen budget voor allebei momenteel, mijn voorkeur gaat uit naar de Cartier. Jammer want eigenlijk best goeie deal te vinden voor die Montblanc.
Uiteraard voorkeur om bij AD te kopen. Welke korting zou ik mogen verwachten bij een AD voor een actueel model Cartier?
Bedankt, mvg, Michiel
Ik had al eens gezocht, veel vergelijkbare topics maar niets echt recent en specifiek dit type horloge.
Ga voor de deal. Dus MontBlanc als je daarvoor nu moet toeslaan. En de Cartier zodra je daar een goede deal mee kan maken. Of, dus, indien je nu al die deal kan maken. Good luck!
Waar woord. Dan geniet je extra van je aankoop. Ik wel tenminste.
Kennis is macht. Ben al binnen gegaan bij de AD in mijn stad, maar voor ik de onderhandelingen start is het toch interessant om wat te weten wat er realistisch gezien mogelijk is.
Zo ook reeds gedaan bij vorige uurwerken, maar dan eerder op basis van grijze dealers. Nu vind ik voor dit model niet zoveel nieuw aanbod in Europa. Wellicht ook de bedoeling van Cartier om de grijze markt wat tegen te houden.
Check bijvoorbeeld chrono (bijv watchesworld uk) als referentie en kijk hoe ver je kan komen. Mijn ervaring is dat het dichtbij komt. Succes en prachtig een Cartier!
Dat zou je denken he? Maar veel mensen kopen liever âde beste dealâ in plaats van wat ze echt willen. Daarom zijn rommelmerken zoals bijvoorbeeld Acer ook zo groot. Op papier een goede deal, maar eigenlijk niet echt geweldig.
Een goeie deal is een voorwaarde in mijn beleving. Als je wilt dat ik mân knaken kapotsla op jouw spullen, dan verwacht ik dat je je best doet. Anders is het minder genieten. Een goede deal hoeft overigens niet altijd korting te betekenen.
Met horloges is het helemaal zo, wat vandaag niet is, kan morgen komen. Ik snap dat de Cartier de voorkeur geniet (ook de mijne), maar gun jezelf de tijd om deze op een leuke manier ergens te kunnen bemachtigen en geniet ondertussen dubbel van je MontBlanc.