Dus geen goede deal.
Die Windows zooi wil ik überhaupt niet meer, maar m’n Apple apparaten probeer ik wel met een goede deal te bemachtigen.
Dus geen goede deal.
Die Windows zooi wil ik überhaupt niet meer, maar m’n Apple apparaten probeer ik wel met een goede deal te bemachtigen.
Korting is, wat je normaal teveel betaald.
Dus denk goed na wanneer korting in je schoot wordt geworden.
Dus zorg dat die korting je toekomt.
Volkomen mee eens
25% korting gekregen op een cartier ballon blue ongeveer 1.5 jaar geleden. (nou niet het meest gewilde model)
Kreeg begin van dit jaar erg gemakkelijk 17% op een stalen tank francaise
Bedankt voor de reacties en tips.
Heb enkele AD’s bezocht en uiteindelijk tot een deal gekomen. Intussen is het horloge ook reeds in mijn bezit.
Niet alles over een kam scheren, er zijn ook goed pc’s met windows
Foto’s?
Ik had hem voorbij zien komen, niet gerealiseerd dat het om hetzelfde horloge ging.
Mooi horloge
Super mooi. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met deze schoonheid!
En de korting?
Bekomen!
Ach, zet daar eens de tijd tegenover die je eraan besteedt om de beste deal te vinden. Tijd is geld dus soms kan een snelle deal met een mindere korting toch beter zijn.
Laatst geïnformeerd naar een gouden Cartier Panthere voor mijn vrouw bij op de pc. Er kon wel iets vanaf, maar dat waren dan eerder “honderdjes” dan “duizendjes”. Ik ben afgehaakt.
Ik verwacht dan ook dat de korting op een goedkoper model gering zal zijn. Beter dus bij andere zaken checken!
Nu moet je ook roepen hoeveel…
Als er anderen zijn die net als ik graag wat concrete info willen dan kan dat via PB. Het lijkt me niet zo netjes om mijn factuur hier te posten.
Maar, korting kan, ook bij Cartier. Niet elke dealer is er even makkelijk in.
Ik hoef geen factuur te zien, maar voordat ik de onderhandelingen start is het toch interessant om… …
dus? 5… 10… 20% gewoon ongeveer iets roepen…
Dat wordt ook niet gevraagd. Enkel jouw ervaringen. Zoals je initieel zelf ook informeerde naar die van anderen.
Mooi horloge overigens.