Korting bij Cartier AD - ervaringen?

Volkomen mee eens

2 likes

25% korting gekregen op een cartier ballon blue ongeveer 1.5 jaar geleden. (nou niet het meest gewilde model)

2 likes

Kreeg begin van dit jaar erg gemakkelijk 17% op een stalen tank francaise

2 likes

Bedankt voor de reacties en tips.
Heb enkele AD’s bezocht en uiteindelijk tot een deal gekomen. Intussen is het horloge ook reeds in mijn bezit.

4 likes

Niet alles over een kam scheren, er zijn ook goed pc’s met windows

Foto’s?

Zie ook NA topic!

16 likes

Ik had hem voorbij zien komen, niet gerealiseerd dat het om hetzelfde horloge ging. :innocent:
Mooi horloge :+1:

1 like

Super mooi. Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met deze schoonheid!

1 like

En de korting?

1 like

Bekomen!

Ach, zet daar eens de tijd tegenover die je eraan besteedt om de beste deal te vinden. Tijd is geld dus soms kan een snelle deal met een mindere korting toch beter zijn.

Laatst geïnformeerd naar een gouden Cartier Panthere voor mijn vrouw bij :sheep: op de pc. Er kon wel iets vanaf, maar dat waren dan eerder “honderdjes” dan “duizendjes”. Ik ben afgehaakt.

Ik verwacht dan ook dat de korting op een goedkoper model gering zal zijn. Beter dus bij andere zaken checken!

1 like

Nu moet je ook roepen hoeveel…

1 like

Als er anderen zijn die net als ik graag wat concrete info willen dan kan dat via PB. Het lijkt me niet zo netjes om mijn factuur hier te posten.

Maar, korting kan, ook bij Cartier. Niet elke dealer is er even makkelijk in.

1 like

Ik hoef geen factuur te zien, maar voordat ik de onderhandelingen start is het toch interessant om… :slight_smile:

dus? 5… 10… 20% gewoon ongeveer iets roepen…

1 like

Dat wordt ook niet gevraagd. Enkel jouw ervaringen. Zoals je initieel zelf ook informeerde naar die van anderen.

Mooi horloge overigens.

2 likes

Hmmmm. Erg vreemd inderdaad. Vragen aan anderen hoeveel korting je kunt bedingen en zelf je mond houden over je eigen korting. Jammer, want ts kan anderen dan ook helpen zoals ts ook geholpen is.

2 likes

Lijkt me duidelijk dat ik wel info wil uitwisselen. Enkelen hebben dit gedaan en heb ík ook op gereageerd. Blijkbaar is dat niet naar jullie tevredenheid? Er was bovendien maar één iemand die hier inhoudelijk op gereageerd heeft.

Niet elke dealer wil korting geven, onderhandelen gaat het best naast het uurwerk. Één dealer bleef hangen op 10%, bij de andere begon het gesprek met 15%. Uiteindelijk de 20% niet meer gehaald.

Hoe ver je komt hangt af van de dealer en vooral hoe vlot een specifiek model verkoopt (en hoe lang ze het al in de verkoop hebben).

Succes aan iedereen!

5 likes

Interessant om weten :blush: Bedankt om je ervaring te delen en geniet van je mooie aanwinst!