Korting bij de AD, feit of fabel?

Waarom dat? Een klant mag toch om korting vragen in onze branche is dat heel normaal en zelf vraag ik er ook om. Behalve bij de supermarkt probeer ik bijna overal korting te krijgen.
Als jij geen korting wil geven is dat natuurlijk jouw goed recht, maar waarom je irriteren aan de vraag?

4 likes

In maart 2019 was mijn AD blijkbaar in overtreding :thinking:

1 like

Garantieafwikkeling is je wettelijke verplichting, chef.

Alsof je me een gunst doet… Herinner me er aan niks bij je te kopen, want de notie dat iemand mensen in de service kort als ze diens margeverwachtingen niet waar maken is ook niet fris.

11 likes

De chronograph uurwerken van Breitling B01 zijn echt wel kwaliteits uurwerken en door onderandere de zelfde heren ontworpen als van de chronograaf calibers van Rolex.

1 like

Ha, de bekende korting die binnenkort niet meer mag. Dat’s een oude :grinning:

1 like

Oh? Daar ligt een zenith in? Cool.

3 likes

?

Zenith,? Bedoel de 4130 van rolex

Ooh shit is nu echt aan. FAtC is al begonnen met typen…

3 likes

Betaal jij het volle pond voor een nieuwe auto?

Ja, en de 4130 van Rolex was toch een inhouse doorontwikkeling op een caliber wat Rolex in 1988 van Zenith kocht?

Valt wel mee toch?

3 likes

Wat ze ook nog eens moesten downtunen omdat de 36000bph voor Rolex te hoog gegrepen was.

2 likes

Het is nog geen bedtijd…

Exact dat. Omdat Rolex, in tegenstelling tot Heuer, Breitling en Zenith, een stel vrolijke amateurs zijn op het gebied van chronografen. Om te zwijgen van nieuwkomers. :wink:

4 likes

:popcorn:

1 like

Ja je vind ze op elkaar lijken,? Of überhaupt doorontwikkeld,? Ander tikgetal, clutchwheel voor de chrono bediening er zijn echt heel veel verschillen, en de b01 is ontwikkeld door de heren die de rolex chrono hebben ontwikkeld en niet de zenith calibers.

Of misschien was het een volkomen begrijpelijke bedrijfsmatige keuze waarvan wij niet op de hoogte zijn maar er wel conclusies uit trekken.

Is de keuze om bv geen onderdelen terug te sturen na een service een bedrijfsmatige keuze of een marketing keuze?

Ik zal je er aan herinneren wanneer je toevallig belt voor m’n diensten. Geen zorgen.
Lees jij ergens dat ik mensen in service kort? Beter lezen…
Mijn/onze service gaat heel ver en dat kan ook omdat ik geen korting geef. Zodoende zal de service ook nooit minder zijn.

3 likes

Volgens mij is het bedrijf Rolex een gesloten, ondoorzichtig bedrijf waar wij allen weinig tot niets van weten, maar wel een heleboel van vinden. :no_mouth:

1 like