Korting op Breitling bij AD (België)

Dag allen,

Ben in de markt voor een Breitling Avenger 43 in België en vraag me af in welke grootteorde de korting is die men bij een AD kan krijgen hiervoor. Kan iemand een AD aanraden?

1 like

Van houtteghem in Gent. Ik krijg altijd minstens 10pct op Breitling. Hoe meer ik er kocht hoe groter het percentage :joy:

1 like

Tussen de 20% en 30% moet wel lukken denk ik. Persoonlijk zou ik eens zien bij een grijze dealer in de buurt (‘timepiece bank’ ed.)

1 like

Outlet Roermond, dat is ook België.

11 likes

30% korting das netjes… hoor ook graag waar ze dat geven ?

1 like

Daar ligt op dit moment geen 43mm avenger :grimacing:
Afgelopen zondag nog niet in ieder geval :wink:

2 likes

Op een actueel model Avenger is dat niet mogelijk lijkt me, dan verdient de AD niks meer.

Lijkt mij ook , maar lees het graag als het wel kan :wink::+1:

2 likes

En de huidige Avenger 43 is nog niet discontinued dus die zal er ook niet komen liggen. :slight_smile:

Ik zou nooit een Breitling kopen voor minder dan 25% korting :hushed: geld eigenlijk ook voor Omega :thinking: mocht je hem later toch willen (verkopen om welke reden dan ook) houden kopers ook rekening ermee dat op deze merken nieuw hoge kortingen op gegeven worden en als je hem op bv Schiphol kunt kopen minus 21% BTW :sweat_smile:

3 likes

Franssen in Hasselt.

Gaat nooit verkocht worden :wink:

1 like

Denk dat er geen Breitling dealers zijn die op actuele collectie 25% korting geven op dit moment.

3 likes

De 21 % BTW is nog geen 18% korting op de volle prijs.

1 like

Laat je nog even weten waar we 30% korting kunnen krijgen op een nieuwe Avenger 43mm ?

1 like

Als je na je reis het horloge niet aangeeft bij terugkomst uit het buitenland loop je wel een risico ter plekke of in de toekomst, dan neem ik wel genoegen met bv 15% met een BTW bon bij de AD.

Beter :grin: ze zijn ook om te dragen :blush:

Klopt niet. Alle aankopen die je doet op schiphol hoef jr bij terugkomst GEEN belasting over te betalen. Maakt niet uit of je uit EU of buiten EU vandaan komt van je reis.

Heb zelf in 2020 een Rolex OP gekocht, bij terugkomst werd ik gecontroleerd, laten zien dat ik het op schiphol gekocht heb en toen mocht ik weer doorlopen.

Hier zijn ook al duizende discussies over gevoerd op t forum.

Moraal van het verhaal: Schiphol ALTIJD -17,4% belasting ‘korting’

8 likes

Wow @ronp wat ben je ongeduldig…

Naar dat model heb ik niet gezocht, niet rondgebeld of gemaild of…

30% heb ik niet gezegd, had ‘tussen’ de 20 en 30 gezegd. Dus naargelang het model/type/nieuw-oud model/… Moet dat rond dat wel liggen.

Mijn avenger 2 gmt destijds (toen nog redelijk recent) bij een grijze dealer zo 30% korting gehad. Bij de ad wouden ze niet meer dan 15% geven.
Marges bij Breitling zijn (waren?) zeer groot zodat je vaak mooie kortingen kon krijgen. Als je zoekt zal je wel wat vinden zeker?

Moest het niet zijn, mijn aller excuses aan de topic starter, @ronp is de expert en zal je verder begeleiden :pray:

1 like

Beetje kinderachtig die laatste zin maar goed… :joy:

Marges bij Breitling zijn slecht, één van de slechtere in de branche.
Wat Breitling wel goed doet is discontinued horloges weghalen bij de AD en die naar hun eigen outlet in Roermond sturen en daar vervolgens minimaal 30% korting op geven.
Dus 30% korting kan, maar dat zal dan op oude collectie zijn.
En aangezien de TS vroeg naar een actuele Avenger 43 lijkt het me dus onwaarschijnlijk dat je daar zoveel korting op zal krijgen.

3 likes