Even bellen?
Daar heb ik vandaag een Superocean 42 gepast. Toen ik vroeg naar een korting kreeg ik toch een harde njet
Tja niet geschoten is altijd mis he!
Denk dat vandaag de dag geen enkele AD nog kortingen gegeven.
Jongen moeten ook overleven😉
ik ben naar de Breitling boutique geweest ivm de superocean 36 rainbow dial voor mijn vrouw. Ze wil deze klok ter nagedachtenis van haar net overleden moeder kopen omdat deze vanwege de vele kleurtjes haar toch ook die emotie/herinnering geeft. Maar nul korting.
Het punt is dat er een budget is gesteld. Dit ivm de erfenis zodanig het eigenlijk een cadeau en een levenslang aandenken is. Dus hebben we wel een korting nodig om dit te bewerkstelligen.
Ik heb de klok al zien staan op chrono voor 5.300euro via de grijze handel dus het moet mogelijk zijn. En dit zou ook meteen het budget zijn (is net iets minder maar niets is perfect dus die paar honderd vergeten we wel effe dan).
Mocht er iemand raad hebben?
het horloge:
chrono
Mijn raad is: koop wat je betalen kunt/wil.
Als je in de boutique niet de prijs krijgt die je wil, koop je niet… kun je hem online in dezelfde nieuwstaat krijgen voor wel de prijs die je wil, koop dat.
Er vanuit gaan dat je korting krijgt in een boutique om bij je budget uit te komen (ook al is het breitling) lijkt me een verkeerd uitgangspunt.
Nu lees je hier best wel eens cowboy verhalen van mensen die minimaal 35% korting krijgen overal en altijd, maar dat zou ik wel met een pak zout nemen.
het budget is vooral emo gerelateerd en wetende dat het kan binnen dat emo budget wilde we het via de boutique of shop doen, mits wat rek ook nog. maar dan stoïcijns NEE, dat doen we hier niet hoor, dat weet u toch van Rolex (omdat ik daar ook klant ben). Dus vandaar mijn vraag hier of er alternatieven zijn die gekend zijn.
Altijd leuker als ze sympathiek nee zeggen.
Je kunt nog eens grijze dealers aanspreken over je zoektocht. Wie weet gaat er iemand de uitdaging aan.
Ad in den haag, korting van 20 procent mogelijk
Is het niet fijner een horloge van haar moeder te dragen i.p.v. een nieuwe?
Die tijden zijn allang voorbij….
heb mijn breitlings ook met 20% korting gekocht
Die had geen horloge eigenlijk
Is een AD in nederland proberen een optie?
In Brabant & zuidholland zitten er genoeg denk ik. Wie weer daar wel een korting te scoren…
Maar die AD is nog maar heel even AD denk ik……