Korting op Breitling bij AD (België)

zijn genoeg andere verkooppunten waar je het ook kan proberen

1 like

Ga ik ook zeker doen :+1:

tuurlijk,is gewoon onzin dat ze geen marge hebben
die hebben ze zeker en ook genoeg
heb laats eens een keer rechtstreeks bij zenith een horloge willen kopen,dachten ze schijnbaar dat ik een handelaar was kreeg ik een offerte was 40% van de retail prijs
dus meteen een mail terug gestuurd is goed kreeg ik toen een nieuwe offerte met de retail prijs was een vergissing omdat ik particulier was :rofl: :rofl:

4 likes

Denk dat je INcourantere zooi bedoelt? :innocent:

Rechtstreeks bij Zenith ? In CH ?

Kwart is veel, dan kan hij nagenoeg niks meer overhouden, na aftrek alle kosten

1 like

yup

1 like

Oké , dus Zenith levert aan elke handelaar die maar iets wilt bestellen ?
Geen dealer beleid, maar gewoon leveren aan elke handelaar die iets bestelt…?
Bijzonder voor een LVMH merk …( als er een is die voorzichtig en secuur met z’n merken omgaat is het LVMH wel … )
Of betreft het een soort van brand outlet ?

1 like

Mijn ervaring actueel aanbod:
17%
26%

Ligt er vooral aan wat je koopt in mijn ervaring.
(Net uit, meer incourant model etc.)
Een ding is zeker een Breiting koop je niet zonder korting! Geen korting kunnen bedingen is weglopen! Tenzij je natuurlijk zieltjes wilt winnen :see_no_evil:

Veel Breitling AD’s hanteren een maximale korting van 10% op courante collectie.
Op novelties zou je als dealer wel erg dom zijn om meer dan een paar % korting te geven.
Breitling stond bekend als een kortingsmerk maar dat is wel veranderd omdat de marge beduidend kleiner is geworden.

Nieuwe modellen via de congierge

Je kunt ook gewoon de prijs betalen die gevraagd wordt toch? Is dat zo raar?
Een AD moet ook gewoon salarissen betalen en dus marge draaien.

1 like

Fijn dat jij je in kan leven in de ondernemer, maar hier hebben wij als klant geen boodschap aan. Not our problem.

Ik ben ongevoelig voor de struggles van zo’n zaak, maar niet ongevoelig voor geld doorspoelen.

Wel als er Breitling op het horloge staat.

1 like

Kijk, dat is een mooi waterdicht argument :blush:

True… true… ieder z’n beweegredenen natuurlijk.

2 likes

Elke ondernemer is vrij om mee te gaan in het kortingsverhaal, zijn eigen keuze.

Breitling is tegenwoordig niet meer hèt kortingsmerk van voorheen, die tijd is voorbij en dat heeft inderdaad te maken met de marge die een ondernemer dwingt om daar voorzichtiger mee om te gaan.

Waarom @HanDavinci hier zit ipv het Twentse Prinsessentopic is mij een groter raadsel.

2 likes

Tijdens de maand juni ontvangt u bij aankoop van een Breitling horloge een Breitling Luxury Gift.

1 like

Mooie website :+1:
Kan alleen niet zien wat ik dan krijg :innocent:
Echte Ollander hé :joy:

Wat is dit concreet?

Kan een pen zijn, pasjeshouder, onderhoudsset voor bandjes, enz.