Je blijft wel doorgaan hè, posts verwijderen, daarna weer nieuwe opmerkingen posten.
Je maakt vrienden zo
Evengoed, ik heb net ff je topic doorgelezen waar je jezelf voorstelt, dat verklaart alles.
Je blijft wel doorgaan hè, posts verwijderen, daarna weer nieuwe opmerkingen posten.
Je maakt vrienden zo
Evengoed, ik heb net ff je topic doorgelezen waar je jezelf voorstelt, dat verklaart alles.
Sjezus. Zit er een drol dwars? Je hebt tot dusver overal zuur op gereageerd. Proost, geniet van je weekend, laat ‘t los man.
Ik hoef met jou ook niet echt vrienden te worden, toch?
Als je jezelf als volgt omschrijft
Een bak koffie voor 2k, daar krijg ik pas een slappe van.
Toen ik voor de Speedmaster in de markt was, kon ik of EUR7700 aftikken of 200 meter verder lopen voor 35% korting voor exact hetzelfde product. Loop jij dan terug naar de eerste vestiging, omdat ze zo aardig zijn? Nee, enige wat ik daarmee heb geleerd is dat de marges pervers zijn.
Voor een, zoals je zelf zegt ‘een volwassen vent van midden vijftig met een gezin en een maatschappelijk relevante baan’ ben je wel echt ongelofelijk verbitterd zeg. Je gezin zal het naar hun zin hebben met zo’n azijnzeiker thuis.
Daarnaast spreek je jezelf constant tegen, je opent een topic over korting. Daarna zeg je liever de ervaring te hebben dan die 25% korting. Eerst probeer je me een hak te zetten omdat ik zeg dat je elders altijd korting kan krijgen. Daarna als het tegendeel je bewezen is, ga je het gooien op hoe ik me gedraag. Terwijl jij hier degene bent die constant als een zuurpruim loopt te reageren op iedereen.
We kunnen zo wel even doorgaan, maar zelf voor de ‘mensen die het kunnen betalen’ is korting relevant. Het heeft niks te maken met miepen over geld en de schijn ophouden. Het is een hobby, maar blijkbaar gun je niemand iets beters dan wat je zelf in je collectie heb.
Kom je hier maar ff alle feiten verdraaien en jezelf in de gekste bochten wurmen om je gelijk te halen.
Ik ga weer lekker genieten van m’n horloge met korting.
En de schijn ophouden, want dat is wat we doen als we korting krijgen.
Vandaar het topic, 25% korting bij Nellissen. Da’s zo moeilijk toch niet?
Je aan elkaar ergeren is niet nodig.
Gebruik de negeer knop hiervoor.
Kan je weer rustig verder gaan in dit geweldige forum.
Vind je die modellen en dealer dan eerst op Chrono24?