Vandaag in Venlo voor werk. Bij juwelier Nellissen 25% korting op Longines. Grijpt uw kans!
Daar is een apart topic voor zodat hiervoor niet telkens nieuwe topics gestart hoeven worden
Ik gok dat dit de versie is met 2 leren banden erbij. Die is wel voor dat bedrag te koop
Wel dure stukjes leer
Dan neem ik mn woorden terug
750 extra voor een mooi doosje en 2 leren bandjes.
Om het afschrijf kanon nog meer financieel beroerder te maken als je hem wil door verkopen
Longines is altijd met korting te krijgen, ook online. Hoef je niet voor naar de juwelier!
Sommige mensen vinden dat wel prettig, om zo’n stuk bij een juwelier te kopen. Is ook een stukje beleving
Tuurlijk. Maar is die koffie 15 tot 25% waard? Beleving kan je ook op een andere manier inzetten denk ik.
Die koffie krijg je ook als je hem gaat passen en vervolgens online bestelt
Precies. Dus wat is dan de ‘ervaring’? Als je weet wat je wilt, bestel je toch online. Met fikse korting.
Betaal je nog te veel
Er zijn veel Duitse aanbieders die meteen al 30-40% korting geven op nieuwe horloges van longines.
Behoorlijk off topic maar dit soort opmerkingen maken me licht onpasselijk.
Je zou een winkelier ook eens wat gunnen zeg.
Ja, z’n koffie. Die mag die houden, ik bestel t wel voor 40% minder op t net.
Heeft in mijns inziens niet zoveel te maken met ‘gunnen’, want dat is overal het feit: online of offline. Als je een flinke zak geld uitgeeft (altijd relatief natuurlijk) zou ik zelf altijd kijken waar ik dat het beste kan doen. Of dat nou gaat om horloges, of andere spullen. Ieder natuurlijk zijn/haar ding!
Tja, en zo gaan dus de binnensteden naar de kloten…krijg je overal dezelfde skère troep aangeboden door schijtwinkels als So Low, Action, Primark en vreetschuren als Dunkin’ Donuts (die zijn dan gelukkig failliet) of, nog erger (?) leegstand. Alles voor een paar centen korting!
Maar uiteindelijk werken we dit zelf in de hand.
Maar wel bij hem passen en hem niet vergoeden voor zijn kosten?
Ik pas helemaal niks.
Ik ben hier enkel om te stoken en ethisch onverantwoorde adviezen te geven.
Die wel centjes besparen.
En btw, als zo’n juwelier aan mij wil verdienen, mag die best een submariner voor list aan me verkopen. Daar pakt hij ook zijn deel op.