Korting?

Daarom vraag ik het ook :slight_smile:
Antwoord blijft vooralsnog uit :smiley:

1 like

Klopt… hoe kan je in godsnaam geld verdienen als je steeds de volle mep betaald??? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik wil gewoon het gevoel hebben dat ik een leuke deal heb gedaan, dan heb ik alvast minder spijt van de uitgave.

En dan nog iets, als je 3 a 4 klokjes koopt op enkele maanden tijd met steeds de volle prijs, en je betaald dus steeds 700 euro meer dan nodig, dan ben je dus 2800 euro kwijt, wat ik aan een 5 de klokje zou kunnen spenderen.

De AD zou me dus 5 klokjes kunnen verkopen als hij slim is!

:sunglasses:

Hier het antwoord:

4 likes

Ik weet genoeg :smile:

2 likes

Aaah. Verkeerde kleur!

Nee, grapje! Toffe wagen!

En door in BelgiĆ« te wonen, moet het ook als een koopje voelen t.o.v. de NL’se prijzen!

1 like

Plakplaatjes van Halfords tellen niet. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

LOL hilarisch! :joy:
I knew it! :sunglasses:

1 like

Buiten het plakplaatje heb ik ook de uitlaten maar aangeschaft… lijkt hij dan echt? :sunglasses:

Inderdaad zonder de BPM is het een koopje! :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Het is een Kia Ceed met M pakket. Ik weet het zeker :smile:
Zonder gekheid, wel een dikke kar hoor :+1:

1 like

Lol…

Wat ben je met 555 paarden als er een ezel achter het stuur zit die steeds de volle mep betaald voor zijn klokjes? :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Enige wat er is mist is een blauwe kleur!

Monte Carlo Blue heet dat toch voor de F86?

Geen idee over de kleur maar deze is neutraal en blijft langer mooi bij regenweer. :sunglasses:

Laat die paardehoefjes maar trappelen onder die Beierse motorkap terwijl je af en toe naar het BMW Quartz horloge om je pols kijkt!!! :sunglasses: :smirk:

P.s zilver is sjiek; je bent geen 22-jarige petjesdragende coureur toch?

Zo waar. :+1:

Tja. Ik heb je maar een ā€˜like’ voor je post gegeven :wink:

Zonder korting niet kopen, simpel.

Ball & BMW is een automatish klokje…

Maar goed… on topic…

Vraag jij korting bij je AD of koop je gewoon online voor een betere deal?

Meestal online maar ben echt niet bang om een deal te vragen!

Wil eigenlijk altijd een deal: ook met dure kleren of een andere kostbare aankoop.
Het gaat ook wel om het gebaar bij mij, de tegemoetkoming; het moet ook leuk zijn voor beide partijen.

Als iemand halsstarrig echt niets wil doen om de deal leuk te maken dan loop ik weg!
(En leuk hoeft echt niet altijd een korting in geld te betekenen!)

Overigens heb ik geen dure horloges en koop alles 2e hands, heb een strak uitgave beleid :sunglasses: