Kortste horloge bezit.

Deze SNKL23(?) hield het niet lang vol. Doosje open, foto maken, doosje dicht en direct in het blauwe deel. Mezelf op laten hypen door het forum en de schaarste maar ik vond het een grote teleurstelling.

Deze hield het iets langer vol. Uit de doos, foto’s gemaakt, 4 minuten gedragen en weer terug. Leuk ding maar wat een klomp staal zeg.

Verder ben ik er niet vies van om horloges na een dag of 2 weer door te pimpen naar de volgende :grin:

2 likes

Kortste horloge bezit hmmm :thinking:
20 jaar?

3 likes

Ik heb het geprobeerd maar kon er geen klik mee krijgen. Hij zal ongeveer een week of twee thuis gelegen hebben en daarna doorverkocht.

1 like

Gaat je zeker meer plezier geven dan van de explorer😎

Maar dat is dan ook geen :stuck_out_tongue_winking_eye::

6 likes

Deze longines heritage big Eye.

Prachtige dial. Maar wat een dikke kast. 3 dagen in en uit.

.. .

9 likes

Ik doe hier maar niet aan mee :grimacing:

10 likes

Aevig Balaur HFLE 2016

Leuk om het project te backen, schitterende afwerking voor een microbrand, zeerzeker de band en de wijzerplaat, maar simpelweg te groot vallend voor mijn pols, binnen een dag weg.

afbeelding afbeelding afbeelding

4 likes

Teveel om op te noemen helaas … vaak komen ze in de ochtend binnen en ben ik ze in de avond gelukkig weer kwijt. Verkeek ik mij toch weer naar de maat of kwaliteit of is eigenlijk de algehele polsbeleving -klik er niet. Dus dan gelijk maar weer door.

Ik gok een skydweller?

Zal dat het wezen. Ik had die liever twee weken geprobeerd. Dan was hij waarschijnlijk niet vertrokken maar ik kan het helaas niet mee zekerheid zeggen.

1 like

Ik denk sowieso dat de daytona in de top 3 staat bij mij.

1 like

Ftfy.

Ik wist het direct toen ik m uit de doos haalde. Ik dacht nog het zal wel meevallen.

Het is niet de dikte ansich. Maar met name hoe de kastvorm ontworpen is. :see_no_evil:

Sneller weg dan je schaduw? :yum:

3 likes

Eerste indruk leuk, maar de blikkerigheid ging me na een week écht tegenstaan.

op foto’s wel prima

2 likes

Ik hoop het! voor nu kan ik de verleiding nog weerstaan… :sweat_smile:

Je hebt een bb58 gekocht dan? :ok_hand:

Kortste in bezit deze pas sinds 13-7 en die gaat niet weg

5 likes

Dan Henry 1970 Diver.

Heb de 1964 en de 1972; de 1970 haalde het bij lange na niet bij zijn broertjes. Waarschijnlijk uit een andere Chinese fabriek. :grin:

Itt de andere twee - nul kwaliteitsgevoel.

Ongedragen retour.

3 likes

Voor mij de speedmaster reduced! Ik heb hem wel 24 uur gehad voordat ik hem verkocht had met dikke winst🤣 ik kocht hem en de dag erna op werk nam een klant hem over😅

5 likes