Kortste horloge bezit.

Nog vergeten in mijn lijstje. Ik heb ook een paar dagen een G-Shock met negatief display gehad.

Echt een tof horloge om te zien, maar de tijd vond ik te lastig om af te lezen. Juist een GShock moet voor mij ook gewoon goed werken als horloge.

1 like

@HanDavinci is een wijs man. Maar smaak ontwikkel je in het zuiden van het land. :sunglasses:

Goed punt. Maar ik heb een verassing voor je op geen enkele pols …

Zoals een enorme relnichtenvriend van me al jaren roept “beter wansmaak dan helemaal geen smaak!”

Hij roept ook al jaren dat “je de jongen uit de polder kunt halen, maar de polder nooit uit de jongen” en, last but not least “you were born on the day you met me, darling”. Dus of ik 'm serieus neem is een tweede.

Evengoed, Han’s Cartier is rete smaakvol, ook al zit ie dan in 't Oost’n.

1 like

He hits the nail on the head

Precies. Dat is geen ontwikkeling. Dat is dan
d en a. :stuck_out_tongue:

1 like

Uitgepakt. En… Weer ingepakt. Dat was niet best zeg.

4 likes

Ah maar welke heb je dan het korste in bezit?

Show je laatste aanwinst!

1 like

Ik heb onderstaand horloge ooit goedkoop bij een ad op kunnen pikken. Had dezelfde dag nog een ander horloge gekocht.

Toen ik thuis kwam heb ik hem een uur later op het forum gezet (voor de lage aankoopprijs). Was in een uurtje weg.

Te lomp.

3 likes

Grote kast inderdaad maar wel een hele leuke dial. :ok_hand:

2 likes

Ik denk dat het toch zo’n vijf minuten lopen was vanaf de PC naar de Beethovenstraat :shushing_face:

1 like

Een groot deel van mijn collectie verkocht om een grail watch aan te schaffen. Maar welke moest het worden? Een 5205… te duur. Een andere Patek? Een Lange 1 Darth… ik was er nog niet klaar voor. Ik heb me een beetje gek laten maken en ben voor een 6006G gegaan. Ik weet niet exact hoe lang maar hij moest snel gaan. Nu wel klaar voor de Lange. Een 101.033, een waar master piece

2 likes

Mijn kortste bezit van een horloge was anderhalf uur voor een MM300. Gekocht, opgehaald en doorgereden naar de volgende afspraak om hem in te ruilen op een Pelagos. Maar dat was bewust. Degene die de Pelagos te koop had staan wilde een MM300 ervoor, maar kreeg de deal niet rond om hem te ruilen. Dus toen heb ik maar wat euro’s er tussen gezet.

1 like

Leuk verhaal echt grappig maar denk dat je wel erg boos was destijds. wel een herkenbaar verhaal.
zou mij ook zomaar kunnen gebeuren.
ps g-shock niet bestand tegen dit geweld.
h-shock is wel bestand tegen heftrucks . Koop die dan in het vervolg :smile: :rofl:

1 like

Beste Eddiel
Ik ging slapen in de vrachtauto zomer zweetweer en dus idem voeten.
werkschoenen uit en onder de auto gezet ff uitluchten.
des avonds slapen en schoenen onder dieseltank gezet.
Jullie mogen buitenslapen. s óchtends eten en weggereden
dus over mijn werkschoenen heen gereden… Totaal niet meer aan gedacht.
En toen aan baas uitleggen.
Dit hadden ze nog nooit gehoord. Restaurant gebeld en ze waren zo plat als een dubbeltje.
Netjes gemeld dus dit verhaal doet mij weer hieraan denken echter koste mij geen geld maar toch…

1 like

Een SBDC029, Seiko Shogun. Denk een week of twee. Heb blijkbaar niet zoveel met titanium.

Ik denk dat je hier bepaald niet alleen in staat.
Kijk maar eens bij op en afritten en op parkeerplaatsen hoeveel schoenen je daar ziet liggen.
Ik ben daar altijd stomverbaasd over.

Draagt ook groot ofnie?
Me like wel titanium en kijk af en toe naar de oershogun

1 dag, was een Magrette, die binnenkwam en ik wilde zowat mijn ogen er uit prikken met een priem zo vreselijk vond ik hem, binnen dag met verlies verkocht.

1 like

Niet mijn foto, excuus, puur als referentie. Hij past me als gegoten, enkel wat licht.

1 like