Van wat dacht je nee dit wordt het niet ?
Nu wil ik een BB58
Je weet dat die ook geen datum heeft?
ja. daarom zag ik de bui al hangen… ik probeer mezelf te overtuigen dat een datum niet nodig is, dat ik er aan zal wennen etc. (ook omdat ik spijt heb dat ik de explorer zo snel verkocht, maar dat komt meer omdat hij nu 10k waard is ) maar goed, terwijl ik dit schrijf denk ik over een Planet Ocean… kortom; ik ben ziek denk ik.
Same, maar dan met de oer-versie
8 minuten na aankomst in’t blauw gezet. Coole fieldwatch, maar ik ben duidelijk geen fieldwatch-man.
Dit snap ik nooit zo goed. Al is het niet wat je verwachte is het alsnog leuk om een dagje het iets anders te dragen en het horloge te ervaren. En sowieso eerst te testen of hij wel goed loopt
Op een timegrapher hoeft 't zolang niet te duren he .
Daarnaast was’ t een beschonken impulsaankoop. Leek me cool om’ s geprobeerd te hebben (ik zie ze hier zo vaak langskomen) maar ik ben doorgaans te netjes gekleed en had simpelweg de klik niet.
Hij is tevens tot op de euro verkocht waarvoor ik 'm had aangekocht, mocht iemand zich daar eventuele vragen bij stellen
Wel een strakke wijzerplaat
Whahahaha
Slechts 3 weken in bezit gehad. Toen onverwachts het telefoontje van de AD dat er een nieuwe Submariner 114060 op mij lag te wachten.
Ook ik heb me aan de Meister driver, maar dan de Peseux handwinder versie, dood geërgerd omwille van de kleuren. Moeilijk. Uiteindelijk weg gedaan, en m’n verlies geslikt. Voor mij even geen Junghans meer, hoe leuk ik sommige er ook uit vind zien.
De Telemeters zijn supercool, maar moet ik ook niet willen hebben.
Leg dat maar eens aan ome Han uit die z’n Cartiertje de hele dag draagt, en die Sub wegens saai ook weer door gaat schuiven.
Da’s heel erg geen ZEP.
Het helpt niet dat iedereen tegenwoordig Fauxtina en witte print mixt. Ik vind dat zo lelijk.
Dan liever een Rotpunkt dial.
Je bedoelt toch niet te zeggen dat een G-Shock dat niet heeft overleefd?! Daar zijn ze toch voor gebouwd, dacht ik…
Lijkt proportioneel ook niet te kloppen op je pols.
Nog steeds soort van balen neem ik aan??
Deze heb je ook gewoon nodig!
Toch?!
Direct na openen ging deze door. Echt véél te groot
Meegedaan met de invicta hype maar kon me niet boeien. Maandje in de kist gelegen en toen weer verkocht…
De Tissel was een probeersel maar geen succes.
De zoveelste teleurstelling in het leven.
Je leert er zachtjesaan wel mee omgaan
Vrouwlief heeft dit model ook. Dus is prima zo. Ik heb nu de Explorer II. De Datejust 41 blue 126300 op Oyster band gaat en soort dressy variant zijn die de plek voor mij voor de Explorer I opvult.
Perfecte trilogie van Rolex met de Submariner, Explorer II en de Datejust 41.