kids = los. Fijn, die autocorrect/Samsung Swipe
#schaterlach
Dit topic is na 24 uur automatisch geopend.
Voor zover ik weet (eigen ervaring) voeren zowel S&C als Gassan taxaties uit ongeacht of het horloge door geleverd is. Beide maken gebruik van een externe onafhankelijke en beedigde(?) taxateur.
Ik heb een verzekering lopen op mijn Breitling. Via www.horlogeverzekering.be, wordt deze verzekerd voor diefstal of schade door ongeval.
Kost me 96€/jaar en geeft me een geruster gevoel als ik deze draag of als die in de kist ligt thuis als ik er niet ben…
Want die zijn zelf ook allemaal lid
Buiten de kluis maximaal 5000 euro. gemiddeld betaal je voor kostbaarheden verzekering dacht ik rond de 100 euro per jaar per 10.000 euro verzekerde som ongeveer.
1e 3 jaar wel inderdaad, maar gaat met bijv. sport rolex niet meer op gezien de huidige marktwaarde van sommige modellen. De maatschappij zal in veel gevallen niks extra’s betalen boven de aanschaf prijs van de juweliers nota.
Dan moet je om de 3 jaar een officiële taxateur een taxatie laten doen. Meeste verzekeraars nemen dit over.
klopt inderdaad dat is mijn werk:)
Ik meende dat taxaties van erkend persoon zes jaar geldig zijn?
de meeste verzekeringsmaatschappijen hebben in de voorwaarden 3 jaar geldigheid staan daarom hanteren veel taxateurs ook 3 jaar geldigheid op het rapport maar we mogen ook 5 jaar bijvoorbeeld aanhouden. de federaties en registers geven vaak advies om ook 3 jaar aan te houden.
Hoe kan ik contact met je opnemen? Ik heb taxaties nodig.
Pb verzonden
Ik zou niet zomaar een telefoonnummer plaatsen, beter via een PB aan persoon doen.
aangepast tnx
PB verzonden