Krassen geven karakter. Hoeveel karakter heeft jouw horloge?

Ik vind krassen en butsen op een wat ouder horloge helemaal niet erg en inderdaad karakter geven. Vieze horloges vind ik vreselijk, daar zou een gevangenisstraf op moeten komen te staan…

5 likes

Kiiiiiiiiijk dit willen we zien. rammen met dat ding :heart_eyes: hehe eindelijk

1 like

Bij voorkeur geen. Maar het blijft een gebruiksvoorwerp dus gebeurt het geen probleem.

Een auto is ook een gebruiksvoorwerp en heb ik, net zoals mijn horloges, graag onbekrast.

6 likes

Hoe gaat dat spreekwoord ook weer?
Als er één kras ‘over de dam is’ volgen er meer…? :wink: :slightly_smiling_face:

Breng anders je horloges even langs dan zal ik ze gratis en voor niks van wat karakter voorzien :+1:

4 likes

je bent een schat

1 like

Ben ik ook niet met je eens, ik vind ook bij oudere auto’s dat ze meer karakter krijgen als ze niet perfect zijn. Liever een survivor waar het leven van af te lezen is dan zo’n tot in de puntjes gerestaureerde kakbak…

2 likes

7 jaar oud, tweede bandje, geen krassen. Niks nada niets

5 likes

Ik zie dat er meerdere liefhebbers van krassen zijn, daarom zei ik:

2 likes

oke, vooruit… jij mag ook een mening hebben hierover vandaag…

1 like

Das fijn, dank u :+1:

1 like

Ik hou van karakterloze horloges, mijn horloges hebben dan ook totaal geen karakter :man_shrugging:t2::+1:

Oh ja, ik draag 24/7 een horloge :+1:

6 likes

Dit is net iets te veel karakter voor mij.

3 likes

Of optie 2: Gewoon ontzettend voorzichtig zijn.
Optie 3: nooit het beschermplastic eraf halen zoals die malle Amerikanen doen met hun bankstellen.

:joy:

1 like

10 likes

Als horloges karakter kunnen krijgen, dan is dit horloge John Rambo.

1 like

Interresant, als er een horloge wordt aangeboden dan loopt (bijna) iedereen te mekken over de krasjes om er wat geld af te krijgen. Of andersom willen de meeste graag een smetteloos horloge aanbieden om deze discussie te vermijden .

Ik denk dat karakter meer te maken heeft met de verhalen achter de krassen op je ‘eigen’ horloge en het verhaal wat hier achter zit. Een ander zal dit niet snel waarderen of het moet wel een heel goed verhaal zijn.

3 likes

Dat karakter geldt voor mij ook alleen voor de oudere horloges, die vind ik meer uitstraling hebben als ze niet plat gepolijst zijn. Een kras op een hagelnieuw horloge vind ik echt dramatisch