Een saffier glas met dubbele coatting voor een 42 mm Seamaster kost slechts € 210,-
Dat is een heel verschil, voor dat bedrag is de keuze om het te vervangen 'n stuk beter te behappen.
De prijs is van het losse glas zonder pakkingen en montage
Nog steeds een groot verschil met het bedrag wat voor een Speedmaster gerekend wordt toch?
Veel minder bolling -> minder slijpwerk tov speedy
Vond ik ook bijzonder. Het is een officiële dealer (S&C), maar zij leggen de verantwoording bij Omega.
Ben bang voor dat het niet onder de garantie valt. Maak een afspraak bij Tempus die weten en kunnen meer voor u doen.
Hier vindt men de officiële service ateliers voor Omega
Vreemd heb de mijne nu 2 jaar en draag deze zo goed als dagelijks maar geen lijntjes in de coating te bespeuren
Bij het klussen doe ik deze wel af maar voor de rest wordt deze zeker niet gespaard
Je kan eerst eens proberen de ar coating te verwijderen en valt het tegen qua reflectie kan je nog het glas laten vervangen
Of Wesselink & Freeker ff bellen
Precies!
Voor het geval ik een domme vraag stel mijn excuses maar: Wat is AR coating? Ik weet gewoon dat het glaasje compleet krasvrij is na bijna 20 jaar
Anti Reflectie of in gewoon Nederlands ontspiegeling laag van het glas
Als deze coating aan de buitenkant is aangebracht dan kan deze beschadigd raken en lijkt het alsof het glas gekrast is. Echter is het dan vaak alleen de toplaag
Ahhh ok dank je voor de uitleg.
Ik wel… is voor mij een koopargument…
Horloge zonder AR aan de buitenkant wil ik niet! Kijkt zoveel beter… tja, smaken verschillen