Kringloop Omega echt of nep?

Sluit me er bij aan, jammer dat die waarde taxaties niet meer mogen, dat was ook erg leuk.

Verder heel leuk om te zien wat mensen overal vandaan toveren.

1 like

O, ik was niet helemaal 100% serieus :slight_smile: Alleen geen idee hoe ik dat beter neer had kunnen zetten (tekstueel blijft een uitdaging).

2 likes

:point_up_2:

Anderen zou ik adviseren het eens in stripvorm te proberen.

10 likes

6 likes

:joy: Grapje moet kunnen, toch?

6 likes

Lul :rofl:

Zeker :smiley:

Zou kunnen… maar deze leent zich niet zo om als strip neer te zetten, bovendien wil ik ook niet jurk kopiëren. Een van de redenen waarom ik stopte, het kostte veel tijd, maar ook, mensen verwachtten een jurk en ik ben geen jurk.

Ik kan je wel vertellen dat er zeer waarschijnlijk binnenkort weer iets uit mijn handen komt, maar of ik dat op HF ga plaatsen? Geen idee. Nu vooral bezig met het hele verhaal schrijven, single-panel Jokes is niet mijn ding.

6 likes

13 en 14 Pro Max zijn drama’s wat betreft fotografie. Ik heb alles geprobeerd maar ik krijg het ook niet goed…

Kijk nou…aardappel van 1000 euro :face_with_symbols_over_mouth:

4 likes

Yikes. Dat is wel erg triest. Hard ingezoomd? Heeft iPhone überhaupt instellingen voor fotokwaliteit?

Foto’s zijn tegenwoordig een “weergave” van een “impressie”.

Hier een leuk achtergrond-verhaal van de nieuwe Samsung;

Te bizar voor woorden, maar je foto is dus niet jouw foto…

En vergeet ook niet, zo’n telefoon gaat misschien net $170 aan componenten in oid? Die lens komt niet in de buurt van een lens op een SLR, dus geeft een vertekend beeld. Ik vind het nog knap dat het ergens op lijkt :grimacing:

2 likes

Het horloge ligt sinds zondag bij Ed, in ieder geval alvast bedankt voor de moeite! Ik wacht rustig af :smiley:

3 likes

Ik had t meegekregen … komt uiteraard goed. :innocent:

1 like

Ik niet, vreet mn nagels er bij op! Waar blijft die foto van de binnenkant :flushed:

Hier een Eterna uit 1936 :slight_smile:

19 likes

Als je teruggaat naar ca. 1880 met emaille platen, dan is het soms nóg veel mooier…

Gemiddeld waren de 80’s en 90’s niet de beste tijd.

3 likes

Hij gaat naar @royke74 zodat er iemand met de juiste apparatuur 'm kan open maken! Het leek mij geen goed idee om maar willekeurig te gaan steken met een mesje met krassen als gevolg :joy:. Maar zodra ik meer weet hou ik de geïnteresseerde lezers van dit topic op de hoogte!

Nog even nagelbijten dus…

8 likes

Ik zit al vol verlangen uit te zien, misschien leuk strip item dit topic voor @Jurk :rofl: :rofl:

2 likes

Open wippende kast en radertjes die in het rond vliegen, ( is maar een ideeke he @Jurk ) LOL

2 likes

Dit is stripwaardig @RO3L :joy::joy::joy:

7 likes

hahahha, dat laat ik aan de teken meester over

1 like