Ik denk dat het meevalt. Meer iets in de lijn van “is de foto gemaakt met een aardappel?”…
He he he😂 beledig mijn telefoontje eens niet zo op deze vrijdag avond😜 aan de versie van de telefoon ligt het niet, dan ligt het aan degene die ‘m vast gehouden heeft😂
Wat is er aan de hand, ik zit niet in dit topic?
Deze is kleiner, damesuitvoering “echt mini”, aldus @Morris2002.
De link die ik plaatste, identieke kast, rept van 25 mm.
Dan heb je het over een plaatje van ca 20mm.
Dat is miniem printwerk.
Nee dit lijkt me meer een digitale drol van een iPhone 13. De filters maken van dit soort nette printjes een hele eigen interpretatie. Ik denk ook gewoon een echte originele print…
Ik vond het beleefd om het aangehaalde citaat dat ik plaatste, dat van jou is, ook even fatsoenshalve aan jou te benoemen. Thats all.
Thread is klaar toch? Aamon zeurt nog wat door maar het blijft in principe geen fake.
14 pro max zelfs, maar ik ben duidelijk nog niet achter de juiste instellingen😂
Horloge net live gezien en het is inderdaad een hand opwinder.
Ik kreeg hem met beroerd gereedschap en varifocus bril ook niet open
Niet weer, he?
Zullen we afspreken dat de leden die er héél overtuigend 100% naast zitten, nooit meer in dit deel van het forum mogen komen?
Ja of als ze hier komen en een reactie plaatsen dat er een onderbouwing bij hoort en nieuwe leden niet weg mogen jagen.
Dit deel naar TL2+? Scheelt ook verzoeken van mensen die alleen even een account aanmaken omdat ze ergens een “erfenis” hebben gekregen en euro-tekens in hun ogen hebben…
Vind ik niet. Dat moet toch juist kunnen? Mensen weten niet wat ze in handen hebben en die kunnen we meestal met één blik op hun ‘erfenis’ op weg helpen.
Toegeven, 95% is inderdaad rommel, maar af en toe levert het ook wel mooie dingen op.
Ik heb al meerdere keren een horloge kunnen kopen van zo iemand dus laat maar door…
Ik vind toch dit wel een van de meest leuke topics om te volgen. Popcorn eten onder het welles nietes is toch wel genieten.
Daarnaast vind ik het zelf leuk en leerzaam om deze topics te lezen.
In deze categorie komt ook vaak echte kennis naar boven, wat in mijn ogen deels het doel van het forum is, kennis delen.
Precies dat.
Tis ook mijn favoriete categorie. Af en toe een parel, meestal ook popcorn.