Tegen de forum regels.
En ja, ik ben liefhebber. Wilt niet zeggen dat ik heel horloge land leeg koop? God wat een armoede weer hier.
Ooh nee ik dacht; je reageert er zo heftig op richting anderen.
Dus hoe mooi kan het dan zijn om woorden om te zetten in daden, en de redder te worden van dit horloge?
Maar goed. We gaan off topic, doei.
Ja ik moet er nog even over nadenken wat ik ermee ga doen. Via het forum verkopen mag de komende 6 maanden toch niet, dus dan moet ik ook even uitzoeken hoe ik dat dan ga doen. Mocht ik het willen verkopen, dan zou Mijn voorkeur wel zijn om het horloge in takt te verkopen aan iemand die er nog veel plezier mee gaat hebben i.p.v. het horloge te slopen en om te laten smelten.
Mooi man. Ik zie hem wel in het blauw. Als ik dan ruimte heb hap ik misschien wel
Je zou hem gewoon op marktplaats kunnen aanbieden; er zijn genoeg forumleden die daar ook regelmatig kijken
Zeker nu ze dit topic gelezen hebben
Ik denk alleen dat ik de goudwaarde niet kan inschatten zonder dat dat ringetje gesloopt wordt… totale gewicht is 10.8gram. Hmm, genoeg om over na te denken en uit te zoeken.
Dat is zeker waar. Ik ga erover nadenken en uitzoeken hoe ik hier eventueel een waarde aan kan toepassen.
Zou direct omsmelten met de huidige goudprijs.
Zonde om hem zo te houden zo een vies oud ding zou er lekker van uit eten gaan!
Ja ik zie het zo: laat het van de 10.8 gram inclusief metalen ring uiteindelijk 5/6 gram 18k goud zijn. Dan krijg ik er ± 180-200 euro voor, maar bij zo’n goudwisselkantoor betaal je natuurlijk nog commisie o.i.d. En wat ik vooral zonde vind is dat er een goedwerkend horloge “kapot” gaat…
- Verkopen bij een goudwisselkantoor
- Verkopen via marktplaats
- Half jaar wachten en verkopen via HF
- Bewaren en heel af en toe eens dragen
0 stemmers
Terugbrengen naar de kringloop.
En smeer zodoende regelmatig wat radioactief en zwaar giftig radiumstof over je handen. Tsja.
Ik vind het wel een tof dingetje.
Ik vlag niet snel maar deze uitspraak vind ik misselijk makend.
Beetje extreem om iemand een radium vergiftiging toe te wensen omdat hij een horloge sloopt voor oud goud,
Ik vind werkende horloges voor geldgewin vernietigen ook misselijkmakend. Maar hey, dat ben ik.
Nee hoor. Ik wens niemand dat toe. Ik vind het gewoon ironisch hoe iemand die zo door winstbejag dingen kapot maakt, zichzelf schade kan toebrengen. Groot verschil.
Gaf me wat vibes als dit.
Ga me anders ook even vergelijken met een stroper.
Geen idee of je het door hebt maar je manier van reageren is echt niet normaal. Bij mij ga je op negeren.
Bedankt.
Ik vind de vergelijking eigenlijk hoe langer hoe meer kloppen. Schoonheid bewust vernietigen, anderen de schoonheid ontzeggen en diversiteit verarmen, voor wat euros. En er nog “trots” op zijn ook.
Goed plan. En het gouden dingetje gaat best knap zijn op donkerbruin leer, gok ik.
Leuke vondst hoor. En best een aantrekkelijk horloge, het dragen waard. Maar ja, niemand hier kan in je portemonnee kijken, soms heeft die wat extra’s nodig.
Lekker door zuigen internet held. We hebben het over een horloge jouw manier van reageren is echt niet correct.