Kruising tussen Breitling, Rolex, en nog iets

Kijk,dit vond ik woensdag in de brievenkast. Is zes (6) weken onderweg geweest uit China. Automaat, prachtig blauw, en keurig afgewerkt.
Zeer solide band. En dat voor € 20,14 inclusief verzenden!

6 likes

Spreek je over een week wel weer, op het moment dat het horloge geen teken van leven meer geeft.

5 likes

veel rolex, weinig breitling…

1 like

Dan heeft de post wel weer een trage bui gehad, meestal gaat het sneller. :sweat_smile: Ik heb pakjes uit China ook wel eens binnen een week ontvangen, maar het heeft ook wel eens 3 maanden geduurd. Ben altijd wel benieuwd waar het dan die hele tijd heeft gelegen. :sunglasses:

Oh ja, veel plezier met het klokje. :grin:

Ha! Ik heb nog zo’n klok. Loopt al vanaf juni. Dus wel iets meer dan een week…

Als Johan uit Apeldoorn niet gebeld wilt worden, zou ik de foto weghalen…:stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Voor 20 euro neem je dat er toch gewoon bij…

Dan kan je ook gewoon een briefje van 20 pakken en deze in de lade gooien…

Daar belanden vaak de goedkopere klokjes bij mij :stuck_out_tongue:

Vind het altijd wel bijzonder dat ze zoiets kunnen maken én verzenden voor dat geld.

1 like

Voor dat geld heb ik altijd nog een prima stalen band!

Best geinig inderdaad zo iets. En dat voor 1/400e deel van de echte :sunglasses:

Zou denk ik in deze prijsklasse dan wel liever quartz dan automaat hebben vanwege betrouwbaarheid :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja, dat vond ik nou ook!

Voor die €20,14 had je imo beter een Chinese afhaalmaaltijd kunnen halen. Wát een lelijk ding.

Overigens, ook een beetje Omega (sluiting)…:wink:

10 likes

Wel beetje een vreemde opmerking. Ik ga toch ook niet zeggen als iemand een NA topic maakt over een Rolex van goh wat lelijk, voor dat geld had je beter een dikke skivakantie naar Zwitserland kunnen kopen.

5 likes

Als jij er blij mee bent dan wens ik je er veel draagplezier mee, maar “keurig afgewerkt” kan ik dit toch echt niet noemen. Maar ik zal er verder niets over zeggen anders ga je er misschien toch wel erg aan storen…

1 like

Logo deed me in de gauwigheid ook ff aan Squale denken :stuck_out_tongue:

De indices zijn in elk geval beter uitgelijnd dan bij Seiko :stuck_out_tongue_winking_eye:

Heeft ook iets weg van Invicta.

Yes een Winner! Altijd een leuke gok dit soort horloges, doet hij het bij binnenkomst?
Doet hij het na een paar dagen nog? Zijn die voorbij dan schijn je meestal een goed exemplaar te hebben.

Die van mij ooit voor 12 eypo gekocht, bleek net nog de oude variant van het Tong-Ji uurwerkwaarvan de automaat niet krachtig genoeg is het uurwerk op te winden, maar na reguleren wel consequent op +1 sec/dag!

Ik ben eigenlijk toch wel benieuwd waar je dan op let, want van deze foto kan ik vrij weinig opmaken qua afwerking.
Uberhaupt vind ik het lastig om de afwerking van een horloge op foto’s te beoordelen, maar misschien snap ik dan eindelijk ook eens wat iedereen bedoelt als de afwerking weer eens geroemd wordt van een niet nader gespecificeerd duur horloge.

Meestal zie je bij deze hele goedkope horloges (met vaak een verchroomde kast) dat het oppervlak als een spiegel gepolijst is,maar vol met oneffenheid zit.

Ook zie je vaak rond het hele horloge fabricage sporen en fouten
Rammelende banden van gevouwen staalplaat met pennetjes die na 5x verstellen al metaalmoe zijn