Je loep is stuk.
Mwa…valt wel mee.
Als jij dat wilt meedelen ben ik de laatste die je zal adviseren dit niet te doen, maak van je hart geen moordkuil. Of is het - naar jouw mening - de bedoeling dat we alleen veren in elkaars bips proppen?
Kunnen we het netjes en fatsoenlijk houden??
Ik vrees dat de productiemethoden en arbeidsomstandigheden niet aan onze westerse normen voldoen. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje rotzooi ook. Kan me niet vooratellen dat je hier lang blij mee bent, no offense.
ik weet niet of ik daar gelukkig van word
Noem het beestje bij het naampie…
Twee hele basale dingen, een datum loupe die niet vergroot (why bother?), en een band die aan beide kanten niet recht en strak tegen de lugs aan ligt, dat is gewoon heel slordig. Ik zal je wel eerlijk zeggen, als je net met horloges begint dan zie je het niet maar als je eenmaal wat meer premium in je handen hebt gehad dan ga je je echt storen aan dat soort zaken.
Het horloge werkt prima, daar gaat het tenslotte om, toch?
En wat arbeidsomstandigheden betreft, koop dan never nooit meer iets bij C&A, Primarkt, Zeeman enz.
Oké?
Misschien had je er ook gelijk een nieuwe bril bij kunnen bestellen
Klopt, dus geniet er van.
Er zijn een hele hoop horloges die prima werken natuurlijk en die ik niet interessant vind. Uiteraard moeten horloges werken, maar daar gaat het bij lange na niet alleen om voor de horlogefreak natuurlijk.
Kijk, dát is nog eens een fatsoenlijke en leuke reactie!
Voor 20 euro?
Maak je geen zorgen, daar koop ik inderdaad niet. Als het jou gaat om ‘dat hij het doet’, is dat natuurlijk prima. Er zijn ook mensen die nog andere eisen stellen aan een horloge. Niet iedereen kan je naar de mond praten. Oké?
Die gaatjes om de band te verstellen vind ik zo vorige eeuw…
Dat heet vintage Hendrik…
Waar zie je die?
Hoe moet dat anders dan??
Heb het niet over uw nieuwe aanwinst, maar over dat DNA verzamelende bandje van Aston Martin…