Kruising tussen Breitling, Rolex, en nog iets

:thinking:

1 like

Zonde van je geld. Toch niet iets waar een liefhebber warm voor loopt lijkt me, maar blijkbaar verschillen onze meningen hierover. Ik zou me er alleen voor mezelf al voor schamen om het te dragen.

1 like

Wie opent er het onder de 20 euro horloges only toic? :wink: Er zijn best leuke klokjes onder de 20 euro hoor:

4 likes

Het gaat imo niet over het bedrag, maar om wat er voor dat bedrag is gekocht…

Topper hoor…
Lijkt een beetje op deze toppers :+1:

Hemelsblauw

Of prachtig groen

1 like

Het is een beetje als op een auto forum vertellen dat je als liefhebber een Alto hebt gekocht of een Getz, of misschien een Chinees alternatief daarvan omdat je deze zo goedkoop kon kopen. Waar is de liefde voor het ontwerp, mechaniek en vakmanschap gebleven ? Als de enige reden om te kopen de prijs is, waar kun je dan nog spreken van hobby of liefhebber ?
Alleen mijn persoonlijke mening hoor.
De auto’s zijn slechts voorbeelden die niet bekend staan als echte liefhebbers typen. Het kunnen evengoed prima vervoersmiddelen zijn.
Met horloges hetzelfde. We zitten toch op dit forum omdat we meer willen dan alleen een goedkoop ding om je pols die de tijd aan geeft ?

2 likes

Helemaal mee eens! En dat iets op een Invicta lijkt is ook niet bepaald een aanbeveling.

Maar de loupe blijft een lachertje.

Ja, op dit “liefhebbersforum” tel je niet mee, als je geen Rolex of een ander duur patsersklokje hebt…
Ik heb betaald voor het horloge en niet voor de naam. Hoe een ander er over denkt, zal mij aan mijn anus oxideren. Het ding loopt goed, en draagt zeer comfortabel.

1 like

Als dit je constatering is dan heb je het afgelopen half jaar (sinds je lid bent) nog niet veel opgestoken…:wink:

3 likes

Waar :thinking:

1 like

Precies, dit is een liefhebbersforum. Liefhebbers van zaken als ontwerp, techniek, kwaliteit en historie, allemaal op onze eigen manier. Als het enige criterium de lage prijs is bij een verder zichtbaar zichtbaar matig afgewerkt horloge met “geleende” ontwerp kenmerken kan je verwachten dat je daar wat kritiek op krijgt.

Je eigen plan trekken is altijd goed maar het komt op mij over alsof je validering zoekt en vervolgens boos wordt als je die niet krijgt?

Mooi, ik wens je veel plezier met je nieuwe horloge!

2 likes

1 like

Lekker laten gaan. Hij is blij met zijn klok voor een lage prijs, de rest vindt het niks. Next!

1 like

Ik wil ook zo een klok iemand een linkje​:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

3 likes

Eh, waarom start je er dan een topic over ???

3 likes

http://www.ebay.com/itm/Winner-W016-1-Men-Date-Display-Business-Sport-Analog-Automatic-Mechanical-Watch-/222278167872?var=&hash=item33c0cfad40:m:m_x9mPqVVc0xW00ct1HVWiw

ook in zwart of wit. En zie net nog meer kleur varianten zoals een coke bezel. :sweat_smile:

1 like

Bedankt zeg. geweldig dit. ik bestel er gelijk twee.1 voor aan de kerstboom zometeen en 1 voor @koekoek

Geloof niet dat ik mijn eega zover ga krijgen, maar een kerstboom gevuld met goedkope horloges ipv kerstballen lijkt mij een geweldig idee :smile::+1:

3 likes