Juist, ik zie hier ook echt precies het horloge van de TS tussen zitten.
Dat zal je ook niet zien gebeuren. Zo’n klok met een geweldige afwerking in prachtige blauwe kleuren vind je niet in de advertenties van het Kruidvat…
Alhoewel…
Logo even geleend van esprit, wat een wereld.
Hahahaha julie zijn te erg.
Spatwaterdicht met een duikbezel. Man man man wat een troep.
Er zijn hier mensen met een Daytona die de bezel als eierenwekker gebruiken, kan bij deze ook
Kijk,dit vond ik woensdag in de brievenkast. Is zes (6) weken onderweg geweest uit China. Automaat, prachtig blauw, en keurig afgewerkt.
Zeer solide band. En dat voor € 20,14 inclusief verzenden!
[/quote]
Spatwaterdicht, inderdaad. Sow what?? Wie ben jij dat je dit klokje afdoet als zijnde “troep”?
een horloge liefhebber…
Je kan zeggen wat je wil,maar deze ‘‘hoogwaardige’’ uurwerken zien er gewoon erg goed uit en doen wat ervan verlangd word.
De kwaliteit is zelfs zo goed dat het op het uurwerk zelf aangegeven word.
No jewels…geen lagerstenen omdat de kwaliteit zo goed is dat deze niet nodig zijn.
Unadjusted…onaangepast,omdat de kwaliteit zo goed is dat aanpassingen niet nodig zijn.
Troep is het zeker niet,integendeel,het is zelfs van veel betere kwaliteit dan menig duikert die wel tot 300m kan.
Dus de mensen die zeggen dat het troep is,hebben helemaal geen verstand van ‘‘Haute Horlogerie’’
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Dat afbranden van iemand die blij is met zijn Chinees van 20 euro, waarom is dat?
Iemand een verklaring??
Misschien kinnesinne??
Goed lezen is ook een vak…
We branden niemand af die blij is met zijn knakenklokkie,maar wijzen hem er alleen op dat hij geen kwaliteit hoeft te verwachten (ongeacht de looks).
Kwaliteit verwacht ik ook niet voor dat bedrag.
Als het horloge na pakweg een paar maanden de geest geeft, heb ik nog altijd een goede stalen band voor één van mijn andere horloges…
Iemand die begrijpt waar een duikershorloge voor gemaakt is. Iemand die begrijpt dat een duikersbezel totale onzin is, als het horloge alleen spatwaterdicht is.
precies…
Ik krijg geregeld van dit soort klokkies en gebruik ze ook altijd voor onderdelen en de rest gaat in de doos.
Meestal sloop ik de wijzerplaat eruit om als basis te dienen voor een eigen project…daar zijn ze handig voor.
Its the looks baby…the boys at highschool love it…
Onzin is een duiker natuurlijk ook als er niet gedoken wordt.
Heb ooit zo n cursus gedaan, maar dieper dan 3 meter is het niet geworden…