Vind ik wel. Ik denk niet dat procentuele marge die Rolex pakt nou veel groter is dan andere fabrikanten op de meeste producten pakken.
Voor dat geld kun je nog eens een gokje wagen!! Alleen maar leuk dat het goed uitpakt!
Veel plezier met deze kiloknaller!!
Nee zeker niet.
Alleen 500% winst op je 1 euro investering is nog altijd minder dan 500% over (zeg maar iets) 3000 euro.
Percentueel hetzelfde, onder aan de streep een groot verschil.
Wat jij wil.
Maar goed, Rolex is geen bedrijf maar een liefdadigheidsinstelling.
Alleen maar een mening
Voor die prijs een leuk klokje hoor. Heb ook weleens wat Chinezen besteld via Ali en de kwaliteit is nog best goed, maar waterdicht zijn ze meestal niet. Maar goed als je er niet mee gaat zwemmen heb je een leuke horloge, dus enjoy it!
Begrijp niet goed wat Rolex er nu weer mee te maken heeft. Appels en peren naar mijn mening.
Dat was ik inderdaad vergeten…
Welk merk niet?
Ik denk dat het rvs 316L “60 jaar jubileum powertools” horloge van Bosch een heel stuk beter afgewerkt is dan de 20 euro “Winner” want ik bezit de Bosch zelf en e.e.a. is keurig afgewerkt, met solide stalen armband. Het Miyota quartz uurwerkje binnenin, is zielig klein, maar doet het al jaren prima.
Auw, die doet me pijn…maar kan het niet tegenspreken, helaas.
Ieder moet overigens zèlf uitmaken wat 'ie met z’n geld doet, maar dit valt bij mij in de categorie ‘zonde geld’.
Wat heb je dan liever, een Facebook/Trump omgang met elkaar?
Als er om mijn mening gevraagd wordt, dan geef ik die,ongeacht of je er mee kan leven of niet.
Het punt is dat je wel je negatieve mening mag geven,als het maar met een positief sausje overgoten is zodat iedereen blij is.
Vroegah kon je nog wel eens je ongezouten mening geven op iets…vroegah ja…nu zijn we bang dat onze mening ,als hij niet in goede aarde valt,ons zelf pijn doet…!
Ach, en u stapt morgen weer in uw Fiat Panda…
je weet het nu.
Tis maar een mening, en dat mag.
We gaan toch niet vlaggen mag ik hopen?
Prettig weekend alvast
Opbouwende kritiek is altijd goed, maar niet bijv. roepen dat iets bagger is, als je het zelf alleen maar niet mooi vindt, want smaken verschillen, maar als iets werkelijk slecht is, tja, dat weet je dat als koper eigenlijk wel, als je er zo weinig geld aan besteed. Het gegeven is zeker wel, dat de Chinezen verdraaid mooi spul kunnen bouwen, als ze zo’n opdracht krijgen, voor een beperkt budget, mits er dan wel Westerse kwaliteitscontrole is.
Ik denk zelf aan de heel netjes in elkaar gezette horloge armbanden, voor onder de 20 euro, gratis verzonden. Ik zag een band die ik zelf had gekocht in China opeens terug op eBay van een Britse verkoper, die dezelfde banden opeens als speciaal voor Seiko had gemarketed, voor 4x de prijs en er kwamen dan ook nog verzendkosten vanuit de UK bij. Maar dikke “springbars” pasten echt niet in de 1,5 mm diameter openingen.