Kudo's aan Steinhart- De gebroken Rotor

Een tijd geleden schoof ik mijn prima Steinhart Nav-B chrono II uit 2011 door aan een goede vriend van mij en wat die er mee deed is onbekend. Hij zei er wel bij dat hij een harde gietvloer heeft, maar dat hij zich niet kon herinneren dat het kleinood gevallen was. Ook aan de buitenkant waren geen sporen van een val te bekennen. Aan de binnenkant echter…

Het was niet om aan te horen als het gebroken deel van de Rotor door de kast schraapte…

Contact gezocht met Steinhart die meteen hun Fedexnummer gaven en een toezegging deden dat ze een prijsopgave via mail zouden doen.

Vandaag, krap 2 weken later… Bezorgd… Nieuwe rotor, opnieuw ingeregeld.

Kosten,… 0,0 nada, niks, noppes!

Toegegeven, het is een vreemde kwetsuur voor een horloge, maar het was al ruim 3 jaar buiten garantie.

Firma Steinhart, bedankt voor deze topservice!! Hier maak je vrienden mee!

28 likes

Ik dacht eerst dat je titel sarcastisch bedoeld was… maar gelukkig niet en wat een uitstekende service!

Hier staan ze wel echt om bekend, zie “regelmatig” op hun Facebookpagina situaties voorbijkomen die zij uiterst netjes en coulant oplossen.

Heb zelf geen Steinhart en heb ook geen persoonlijke ervaringen met deze firma. Maar hun service valt me wel op! Doen ze goed!

Netjes hoor van steinhart.
Ben zelf al een tijdje bezig om in contact te komen met iemand van Magrette, jammer genoeg wilt dat maar niet lukken. Krijg nergens ook maar iets van een reactie op…
Kunnen ze nog wat van steinhart leren :thumbsup:

Meneer Günther (Steinhart) zelf reageert altijd zeer accuraat op FB. Jammer dat andere merken dit niet snappen…

Ongekend hé.
Service is de beste reclame.

1 like

Dit is inderdaad een top service!!

Ik heb wel eens andere dingen gelezen over Steinhart-service maar dit is wel een mooi gebaar en snel geregeld :thumbsup:

Poeh! Dat geeft echt wel een boost aan het vertrouwen in het merk Steinhart! Daar kijk je dan gelijk heel anders naar.
Fijn. Ik heb trouwens een dergelijke ervaring met Pulsar. Maar dat zal denk ik slechts weinigen iets zeggen …

Vreemd aangezien juist Stephan bekend staat om zijn service gerichtheid en snelle handelen.

Mijn ervaring met hem is dan ook bijzonder goed.

Al via facebook / messenger geprobeerd?

Probleem is dat ik geen Facebook heb. Wel via de site 3 keer een formulier ingevuld. Ook hier op hf pb gestuurd naar hem. Tot nu toe nergens reacties op.

Ik wil je gerust even via Facebook helpen hoor! Stuur me maar een Pb :ok_hand:t3:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Dat is nog eens service! Nog meer motivatie om er 1 te halen :slight_smile: dank voor het delen

Stuur me een Mail via stephan@forasec.com. Ik heb niks via mijn sites ontvangen. Zelfs op vakantie hou ik dingen goed in de gaten. Zoals nu, in de hamley’s store in Londen, wachtend op mijn meiden.

3 likes

De onbeantwoorde vraag blijft natuurlijk, hoe kan dat een rotor zomaar breekt?

Ik geloof niet dat een rotor zomaar breekt. Ik las namelijk dat @windhund zn kameraad iets zei over een harde gietvloer.

Voldoende M&M’s ingekocht??? :wink:

Mijn ervaring met Steinhart’s service is eveneens uitstekend.

Mijn Nav-B bleek een ietwat scheefstaande kroon te hebben. Je moest wel erg goed kijken, toegegeven, maar als je het eenmaal weet, lijkt het steeds opvallender… Gunther heeft zelf de regie genomen, de kosten voor verzending betaald, kroon en aanverwante onderdelen vervangen, horloge afgeregeld, en, als cadeautje een mooie leren band, en een extra bewaardoos meegestuurd. En dat binnen twee weken… Ik vond het keurig!