Kunnen we het dan nu hebben over bv Rolex?

Vanwaar schaarste?

Misschien omdat het merk met de kroon gewoon het meest verkoopt?:face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Het meest verkocht of het meest omgezet? :roll_eyes:

Wat heb ik toch een hekel aan zulke topics. Succes ernee!

17 likes

Ik wist niet dat Rolex een besloten vennootschap was.

… :wink:

Wel in balans dan… Aangezien hier ook ca. een kwart van de topics over rolex gaat. Volledig te rechtvaardigen dus :+1:

2 likes

Wel mooi dat jij dan als eerste bijdraagt aan dit topic :rofl:

2 likes

Rolex heeft een erg slimme constructie wat dat betreft. Interessant om te lezen!

Ik heb ook nog een leuk plaatje voor je.

Oh enne euh…

4 likes

Breitling staat bijzonder laag zeg. Dat had ik niet verwacht!

1 like

Bekijk het even als iets met een stok en een hondenhok of zo van die dingen…:laughing:

Daar komt altijd wel wat naar boven wat je niet verwacht en is leuk met wat cola en popcorn.

En altijd dat gezeik over te lage productie met opzet enz…:zipper_mouth_face:

1 like

En wij maar denken dat autohandelaars van Breitlings houden. Ook die lopen waarschijnlijk dan toch met een oude rammel-Rolex rond.

4 likes

Is het al vrijdag dan? :thinking:

Van dit merk vallen mijn tanden zo onderhand uit mijn bek.
ITS SO BORING :sob:

En wat hebben ze nou te bieden?!
Een paar stalen sporties en een stapeltje dameshorloges.
Daar lig ik echt niet wakker van :sleeping:

4 likes

Sta je de rest van de week op dieet dan? :wink:

Waarom? Dit vertaald zich duidelijk naar het HF, veel topics over Rolex en als je eerlijk bent ook heel veel Omega Speedmasters komen voorbij op HF, dus klopt ergens wel en beetje.

Rolex .
Een soort van Opel Kadett .

2 likes

Een Opel Kadett is zo slecht nog niet, een Oldsmobile daartegen…:sunglasses:

1 like

Als je de tijd en de sjoege hebt om kleppen af te stellen…:grin: go your gang!! :sunglasses::+1:

2 likes

Dit vertaalt zich ook naar het HF. Het plaatje klopt ook wel maar jouw interpretatie niet. Allereerst betrekken deze cijfers zich alleen op de Zwitserse merken. Daarnaast is het ook niet duidelijk of het hier aantallen verkopen of omzet betreft alhoewel bij beide Rolex wel het grootste zal zijn.

Daarnaast heeft schaarste niets te maken met het aantal verkopen. Er is ook geen schaarste aan Opels en daar worden er toch het meeste van verkocht.

Ah dus je bedoeling was niet een inhoudelijk interessante discussie maar wederom een Rolex troltopic = kansloos!

2 likes

image

9 likes

Was informatief bedoeld hoor… maar als je de naam Rolex er bij schrijft heb je de rode lap en het stier verhaal er automatisch bij. Het is niet anders op HF forum. :sunglasses:

En iedereen heeft zijn eigen mening over een bepaald merk. Dat maakt het juist zo leuk op HF. Niet iedereen houd van Rolex en Montblanc is een pennenmerk. :joy: