Kunnen we het dan nu hebben over bv Rolex?

Klopt en belachelijk gedrag inderdaad. Maar dat wetende wist je toch ook wat dit topic voor reacties zou opleveren. :wink:

Maar jij denkt dus dat de schaarste ontstaat door de hoge verkoopaantallen? En niet vanuit een slim marketingbeleid dat Rolex ondanks de hoge verkoopaantallen toch als een exclusief merk wordt gezien dat velen willen hebben? Ik vind het zo reteknap!

Dat is niet lief van je! :wink:

Zelfspot :+1:

1 like

Duidelijk een topic dus weer bedoeld om lekker te trollen…

Kansloze actie. :sob:

4 likes

Over Rolex?!

Onmogelijk.

2 likes

Gewoon informatief en tegen het gezeik dat Rolex het kunstmatig beïnvloeden van de aantallen zou doen als marketing.

Ze verkopen gewoon goed, wat zeg ik, het meeste!

En informatief hoe de andere merken het doen, maar hey, be my guest en lees het topic gewoon niet, of reageer er niet op , ik ga je niet missen hoor!:zipper_mouth_face:

Maar je kan ook gewoon vriendelijk zijn hé…

1 like

Ach start dan gewoon een informatief topic over een willekeurig ander merk…als dat je bedoeling is. Er is genoeg interessants te schrijven…anders dan over Rolex…steeds maar weer.

3 likes

imagehttps://rolexforum.nl/

giphy (12)

Ik vind het maar moeilijk.

2 likes

Wat ik wel te gek vind van Rolex is die blauwe anti magnetic balans.
Hoe die legering heet ben ik vergeten maar dat vind ik echt top.
Maar voor de rest? innovaties? hullemoal naks meneertje!!!

Hoewel…toch wel een paar dingetjes zoals de locks bijv.

Maarrr, vergis u niet.
Ik ben geen Rolex hater, verre weg zelfs.
De prijzen zijn wat mij betreft niet meer in orde.
En dat komt door internet.
So be it.

1 like

Hahaha dan lig ik weer dubbel hè! Zoals jij uit de hoek kan komen! :joy:

1 like

Ja maar dit gaat zeker over instaprolexjes. Zo sneu als je die hebt.

:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Je bedoelt die DJ dingen?
Met een gefloten bezeel :grin:

Kon laatst nog een nieuwe AirKing mee nemen voor 45.

Is dat dan ook een instapper? :thinking:

1 like

Maak dan een pie chart van alle horloge fabrikanten.

Dit is een beetje alsof je de melk productie van Nederland in kaart brengt en vervolgens alleen de boeren die aan campina verkoopt mee telt.

1 like

Het gaat ook alleen om Swiss merken dus “kwaliteit”…melk van de Aldi moet je niet meetellen want dat is vies.

troll alert

1 like

Uiteindelijk wil je een glas campina, die rotzooi van de Aldi moet je bij wegblijven. Het is het extra geld zeker waard, drink gewoon wat vaker water en je kan je binnen no time echte kwaliteit melk veroorloven.

Ik doe het niet voor het status simbool maar voor de historie, wist je dat campina in jaartal al random fact over campina

Mijn collega’s kijken me wel eens vreemd aan wanneer ik mijn pakje campina melk uit m’n tas tevoorschijn tover tijdens lunch, maar dat boeit me niet het is het waard

9 likes

Ben je er al op aangesproken als je buiten een foto maakt van je pakje Campina?

3 likes

dat niet maar ik krijg wel vreemde blikken, maar dan lach ik wanneer ik ze met hun melkunie rommel zie.

2 likes

Is ook veel exclusiever dus…:kissing:

3 likes

Pas wel op voor de burgerwacht, @Sjoerd_K!

2 likes

Verhelderend.

FTFY. Market share zegt nl. niet alles over verkoopaantallen. Und jetzt? Dit grafiekje heb we al eens eerder op HF voorbij zien komen met overigens dezelfde reacties. Niks nieuws dus. Maar best leuk dat je het weer even aanhaalt. Dagje te vroeg, dat wel … :wink:

Eens. Maar ja, Rolex is nu eenmaal swag. Het kletst lekker weg enne trollen hebben alleen succes als mensen die ‘een hekel’ aan dit soort topics toch telkens reageren. Feed the trolls, yeah… :sunglasses:

1 like

Bij percentages kan je altijd het beeld vormen wat je zelf wilt. Market share is een lekker losse term, je weet immers ook niet welke markt er verdeeld wordt.