Kunnen we het dan nu hebben over bv Rolex?

Het merk “Others”, met toch een aandeel van 20,3% kende ik nog niet. Dat is dan wel weer een leermoment voor mij.

Show hier uw Others, (s.v.p. met patslocatie, anders is het weer zo saai) :nerd_face:

8 likes

Niet te serieus op in gaan zoude ik zo zeggen :wink:

Fijne middag nog :+1:

En wat dat merk ‘R’ betreft, wat als die lettertjes er nu eens niet op zouden staan?..

Denk daar maar eens over na…

Boring bejaarden shit!!!
Mag van mij met de hele boedel…zo weg, hupsakeeee!!!
Ouwe waaibomen broodkast klokkies zijn het.

En, je kan er niks mee.
Koop dan een ouwe Gibson.
En leer gitaar spelen.

2 likes

Waarom persee een Gibson, epiphone doet 't ook prima

:joy:

1 like

Eensch!! :wink::+1:

Luister maar naar de BEA TELES :sunglasses:

1 like

Ik heb al eens iets onwelgevalligs gezegd over het R-woord en wordt keer op keer daarin bevestigd. Vermakelijk is het in ieder geval.

Ik snap het wel. Die jongen heeft twee jaar alleen maar in het ‘Kunnen we het dan nu hebben over bv een gemodde Seiko’ topic kunnen rondhangen. Die is nu helemaal los.

Welcome to tha @handavinci Rolex shuffle baby… :dancer:

4 likes

:joy:

1 like
  1. Gij zult geen afgoden vereren, maar Mij alleen aanbidden en boven alles beminnen.
  2. Gij zult de naam van de Heer, uw God, niet zonder eerbied gebruiken.
  3. Wees gedachtig dat gij de dag des Heren heiligt.
  4. Eer uw vader en uw moeder.
  5. Gij zult niet doden.
  6. Gij zult geen onkuisheid doen.
  7. Gij zult niet stelen.
  8. Gij zult tegen uw naaste niet vals getuigen.
  9. Gij zult geen onkuisheid begeren.
  10. Gij zult niet onrechtvaardig begeren wat uw naaste toebehoort.
  11. Gij zult Rolex niet afvallen.

tenor

5 likes

Met punt 11 heb ik niet zo’n moeite maar ik begeer toch regelmatig wat mijn naaste toebehoort. Drie keer raden.

2 likes

Hoe is dat gemeten? Want iedereen is niet bijster loslippig over units shipped en omzet. Behalve diegenen die wel moeten in jaarverslagen, uiteraard.

Maar goed het interesseert me geen reet.

Trouwens, als je alles dan de Swatch groep bij mekaar optelt kom je denk om een eind richting het grootste marktaandeel van de Zwitsers.

Dan meen ik nog op te moeten merken dat onder andere TAG, VC, Cartier, Breguet, Bulgari en Panerai geen Zwitserse merken zijn. Die zijn Frans en Zuid Afrikaans. Panerai is bij mijn weten nog nooit Zwitsers geweest, ook niet voor de overname door Richemont.

Richemont is net als Rolex Zwitsers zoals IKEA Nederlands is.

Het zijn modderige wateren. :grin:

2 likes

De vrouw van @Fate_Amenable_To_Change?

7 likes

Potverdorie. Jij kent mij echt te goed. Je bent nu officieel een HF die-hard. :joy:

5 likes

Hahaha… Sja. Als @anon50762135 nu nog eens wat te ruilen had konden we het er goed over hebben. Wat mij betreft. Mijn vrouw daarentegen is maar moeilijk tot stoute plannen te nopen. Zo jammer. :grin:

5 likes

Ik neem wel wat leuks mee uit Belgrado. Beloofd.

3 likes

Precies. Je had gewoon die Olma moeten kopen, kerel.

1 like

Ik zou ook wel een Rolex willen!

Inderdaad, plaatje is net zo zinnig als dit topic.

3 likes

Dat kon niet. Ik heb al m’n geld aan zon, eten, hotels en het huren van diverse voertuigen uitgegeven. :grin:

3 likes

Ziet er top uit!