Aardig gelukt! Het is dat mn horlogepotje leeg is door de Aquastar en Serica, maar deze Kurono blijft hoog op de wishlist staan.
Thanks! De Aquastar is ook een beauty zeg.
Ja, die stond me aan te gapen in het blauw en kon ik niet weerstaan
Ik denk dat je trouwens spijt krijgt als je deze Kurono weg doet. Moeilijk aan te komen als je hem ooit weer terug wilt. Een mooi Cartier is er over een half jaartje als je meer hebt gespaard ook nog wel…
Ja klopt, het blijft een limited dus heel veel meer komen er niet meer op de markt. Maar merk dat deze iets te veel in het vaarwater van mijn GS en zit waardoor hij minder draagtijd krijgt.
De schoonheid van de Kurono blijft wel verbluffend, vooral met het zonnetje erop.
De Cartier staat al een tijdje op mijn wensenlijst en moet ik gewoon een keertje geprobeerd hebben. Keuzes keuzes…
Nice! Heel gaaf dat je er eentje hebt kunnen bemachtigen. Echt wat bijzonders weer.
Thanks!
Ik vond deze uitgave wel weer wat anders. Blijft mooi, zo’n Kurono. Ik vind deze misschien nog wel het mooist!
Wat een Toki horloge zeg…
Aanstaande donderdag 3pm CET… Volgens mij heb ik hierover geen email gehad van Kurono, dus post ik het even hier: https://kuronotokyo.com/pages/chronograph-1-mk-2
Nieuwe zeer cleane urushi wijzerplaten met alleen de merknaam erop. 88 sets van 3 (vanaf deze maand) en dan in februari nog 100 losse in iedere kleur. Enig voordeel/nadeel: alleen te kopen in de nieuwe winkel in Tokyo.
Ik vind die groene er érg mooi uitzien- beter dan de Grand Mori (waarvan ik de cursieve numerals niet zo waardeer) en zelfs de ‘gewone’ mori.
Heel mooi, wel erg limited en fysiek op te halen…
Ze doen me een beetje aan de Moser Concept serie denken, met de nadrukkelijke aandacht op de wijzerplaat.
Ik vond de naam in Japanse karakters toch beter ogen…