Ik ga het niet eens proberen. Iedere keer als ze zo’n koop-window hebben vind ik de web ervaring drie keer kut, en iedere keer vis ik achter het net. Ik vind de roze sector dial geweldig, maar Kurono kan me de kont kussen tenzij ze eens normaal horloges gaan produceren in plaats van kunstmatige hype wegens FOMO.
Jammer hoor. Ik zie er drie die ik graag had gekocht.
Er is deze keer geen specifieke window - ik vond dat juist ideaal, want gegarandeerd succes - maar de verkoop begint volgende week vrijdag 3pm hier.
Het zijn er maar 150 van elk, dus dit kan zeker weer je lot zijn.
Had je die hier op het forum moeten kopen eind vorig jaar!
Volgens mij valt dit heel erg mee bij Kurono.
Kom op zeg - de aanhouder wint!
Dat is ook wat mij tegenstaat aan de 34mm reeks, waarbij sowieso niet zo’n fan van ben. Ben nogvsteeds benieuwd naar die ‘kale’ Urushi dials, die zagen er echt top uit op de foto’s!
Heel tof weer! 34mm staat bij mij hoog op het lijstje.
Eens! voor een relatief jong merk vind ik het niet echt sterk dat ze zo snel alweer van logo wisselen. Brengt een beetje verwarring en die Japanse karakters vind ik zelf ook inderdaad een stuk beter ogen.
Ahh duidelijk. Toch vind ik het apart. Beetje hetzelfde als Cartier voor de Tank en Santos twee verschillende logo’s gaat gebruiken. Hopelijk houden ze vast aan de Japanse kalligrafie.
Altijd leuk om naar te kijken als de zon schijnt. Typisch voorbeeld van een horloge dat je in het echt moet zien. Dial is super, en de numerals in silver geven ook heel subtiel schittering. Wijzers hebben ook een heel mooi gemaakte bolling, niet alleen hand gebogen om te compenseren voor het bolle glas aan het uiteinde, maar ook in de body van de wijzers zelf.
Alles bij elkaar meerdere 3D aspecten dus, wat het heel gaaf maakt als er licht overheen beweegt. Door deze design keuzes valt ie ook helemaal niet weg op de pols in 37mm.